2024年1月30日星期二

養妻千日+

有啲地方需要過千元按金借用,呢度唔使按金,五蚊一日,最長兩星期,之後可續借七日。呢間重冇午膳休息時間。

(不同志願非牟利機構的)長者地區中心,有需要時可查返就近區域再致電查詢。

因為要搭一程車先去到,需要諗吓自己抽唔抽得起部輪椅,仍然等唔到的士,搭巴士去借輪椅時問定公車司機,乘客可唔可以攜輪椅上車。

佢反問我點解要攞輪椅上車。三句答咗佢原委。

佢話只可以有一部輪椅在車上,如有坐輪椅乘客就不可以。

問定~萬一等唔到的士就攜上巴士,搞掂。

先打電問咗詳情留咗自己姓名電話號碼,上到嗰間志願機構,企喺詢問櫃位一陣,面前兩個職員完全發覺唔到我存在,佢哋做緊嘢。附近一位婆婆義工就上前問我有乜貴幹。

職員埋緊數,佢哋叫我坐埋一邊等等。

租借手續期間我順便問吓佢有冇綠悠咭申請表,佢話做完輪椅事宜再畀我。(慳返唔使特登去民政處攞表。)

做完手續係唔記得的,又再問。佢有:唷,唔記得添嘅表情。

原來就係那位友善主動的婆婆義工處理的,佢小心翼翼覆查表格內最緊要有信封寄回給相關機構。又送兩個該機構的手抓球給我,我話唔使,留返畀第二啲人用,又問.咁就收咗好啦。免得推嚟推去失手勢。

有職員示範點用張輪椅。

Msg老公話畀佢知借到,咁佢話即刻換衫,待我回家立刻去睇跌打。

我答:不如食咗午餐先去睇醫師。人哋一點至兩點半午膳時間。都成十二點幾。食完嘢人哋可以他他條條咁睇你隻腳。

打開吉輪椅嚟推係平衡穩定啲嘅。條🐎路左右都睇唔到過去的安全島,的士就喺對面。

好彩~個的士司機幫我一齊托張輪椅上車尾箱,得咗。

回家整嘢一齊食。紫菜蝦乾白乾菌配餃子。

用餐完畢各自飲杯手沖啡。

推佢到跌打醫館門口。放咗輪椅入醫館內。一入去醫師已問點班到輪椅。

入面有個(口靚)仔大概八歲卦,傷患同老公一模一樣,左腳眼腫。佢係跳落嚟;老公係跌落嚟。

醫師問小石人幾高跌落嚟,聽到回應後佢好奇怪,成八、九呎跌落嚟,啲骨都冇斷冇裂?



我對老公講:九命😸

捽咗頃刻,佢要入房特別護理。個醫師話畀我哋知:之前有個病人在急症室照完x光,個病人都睇到腳背斷咗骨,個急症室醫生話冇。

跟住醫師同病人做咗三次跌打治療,該病者都重係見痛,後來叫佢再去私家照多次,真係入面有骨斷咗。

所以個醫師一路都好疑惑有冇記錯高度。

小石人:可能因為當時條梯係刮住牆傾倒。臨到地時佢用左腳踭銼落地。(唔知咁多,畀著我冇記得咁細緻。。。)

跟住醫師有問要唔要紥帶?



佢已示範一次,我問可唔可以影低。其實佢係望實我教我點整的。

畀完錢,小石人話我哋部輪椅呢?

我:係喎,我哋部輪椅呢?

櫃位有個女人就答:"冷靜啲,拎咗出門口出面。"

我成世人從來冇人叫我冷靜啲。。。所以我好介意佢咁講我,loop咗呢段幾次。

查實攞咗人部輪椅出外,係咪要話聲畀我哋知呢!

後記:老公當時心裡反應係,咁我點走。

我就係諗,咁我點賠畀間中心。我孭唔起佢走咕喎。。。

酸辣蝦蟹牛肉唔食得。

葯敷6小時,拆走敷料後等個幾鐘先去沖涼。

送支藥酒在患處捽吓(醫師望實我),之後再綁紮帶。

老公問今晚食乜,順便買埋。

吓,係都送咗佢返屋企我先再落嚟啦,我點推佢四圍去買食物。

每次推住佢坐上的輪椅停低等緊過馬路時,我就哼凶兆配樂。

😄

問佢食唔食炸雞。

好啦,返到屋企,一有輪椅經過FA~房通道佢就飛甩鸚毛,好驚驚。

老公又讚咗幾次設計得間屋的設施好好。

我沾沾自喜:寬敞到輪椅都自如遊走,燈掣高度又啱。厠間啲門趟開晒輪椅都入到。

我話好彩老公身型好,再重啲我推唔郁。

小石人問我,推輪椅時佢重定我亞媽重?

我:唔知,之前我借咗輪椅畀我媽去睇中醫,佢暈住都唔肯坐,喺街度同我互相糾纏。街度啲人就覺得我對佢好惡。去藥材舖買完嘢係都要攞,好似上演強盜搶嘢咁都唔畀我拎啲嘢。要喝先肯畀我。佢相熟的藥材舖店員又會點睇。

所以延續前篇網誌"意外"文中說,唔知人哋咁多內情前塵情仇,我學習不批評,佈以寬容的表情對待人家的互動。




 

8 則留言:

  1. 回覆
    1. 多謝WW兄鼓勵。
      一個人做唔晒啲嘢,眼瞓就去瞓。呢兩日感覺好好。問返小石人我對待陌生人時面容寬嗎,佢話有呀。好多時要有身邊的人告知自己側寫。

      刪除
    2. 仲有阿花
      你要照顧兩個
      係考驗嚟㗎......

      刪除
    3. 灘灘腰啦。
      FA~呢排畀我用雙手摸佢了,有時個口作勢回眸張開,有時會垂低頭接受我摸佢。😁
      FA~:女主人將啲嘢喺我間房越圍越多,每圍一次我心驚驚飛起,啲嘢喺通道碌嚟碌去,有時我爬低爪住支鐵想飛走。不過佢會經常用雙手安撫我成個身震晒的心。

      刪除
  2. 祝小石人早日康復!

    上次我試過,一個人打999,入醫院真係好癲㗎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 記憶中係堂姊出手幫忙。你好叻,夠硬淨。

      刪除
    2. 堂家姐只係算是多對手幫忙。佢都係鈍鈍地唔識話頭醒尾的。當你在病床上痛時,仲要幫佢逐個 step 諗埋點樣幫我去屋執日用品就真係想死。

      刪除
    3. 有個管家級思維嘅人幫到手就正😄

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...