2024年2月1日星期四

觀察·重新安排


 Happy coffee corner

呢個位置有好多快樂回憶。

茶色玻璃層架本來上層放電視,下層放錄影機,一件側玻璃已碎(係我以前舊居搬走咗的人遺下來物品)。呢度裝修後,我哋按合適的呎吋高度整過兩件新玻璃而成。本來下層放焗爐,因為老公現在家中以輪椅代步,佢仍會沖啡大家一齊飲,事發第二日我太忙,第三日我執過晒啲位~大project😄,等佢唔使重覆舉高雙手咁傷。

觀察到佢一手持茶壺一手攞咖啡杯喺身前沖,辛苦得嚟又危險~咁我搬定張啱高度的櫈畀佢放啲嘢喺上面沖。攞奶要開雪櫃起身~我擴闊嗰個範圍,將支奶放低啲,就可以唔使企起,一手呔開雪櫃兼攞到想要嘅嘢。(自己坐喺輪椅上試過行得通。)

個身經百戰嘅焗爐仔~好好用架,出爐好多美食,翻熱嘢,小巧方便。前嗰排發現,點解佢變得唔識自動計時熄火?原來個計時掣壞咗,老公~almost fix everything。佢喺淘佬訂咗個似夾萬扭掣的計時掣~超可愛,見到就開心。

上面層架係最近整的,用餘下木紋地磚~我哋重將面作底用,視覺低炒看到木紋圖案,好好呢。

吹頭剃鬚就亞FA同我(免嘈到我哋),喺門口附近處理,我將啲用品放在他適合高度。

沖涼梘液同洗頭水都放喺佢坐喺度沖涼垂手攞到嘅高度。

毛巾替換衣物就放在有碌架上等佢容易啲攞到。

事發後第二次去跌打醫館,個幫小石人治療的醫師(招牌名師父的高徒)。同佢師父傾談間講吓小石人發生意外過程。個招牌師父重教我哋要返醫院繼續覆診以防要休息長時間及攞工傷事宜要點。因為睇跌打唔需要睇好多次,患處發唔到力要休養就要由醫院繼續發假紙。工傷期間千祈唔好秘撈,被查到會坐監同埋再整親冇得claim。

我:佢放假一定唔會去秘撈,整親第一日已話傷咗隻腳,病假期間冇得去影嘢。

(冇喺嗰度講,上兩次都係整親手指。放假期間係周圍去做"物理治療"~用手指撳個相機掣😄😄😄)

學到的做法係,在急症室簽發的病假完結前,致電門診掛號再攞病假休息。

隻傷腳要養住唔好夾硬行。

治療到差唔多好嘅時間我打電話去叫定外賣,嗰間食嚐超多人輪候的,平時喺佢營業前致電落單,搶手食品賣完即止。營業時唔使旨意佢哋聽外賣來電,好忙好忙。

咁我行過去落單,15至20分鐘後有得攞。

再返跌打醫館接小石人,個高徒醫師對我哋真係好(可能敬老),幫我由治療座位將小石人推到門前(因為佢哋舖頭高嗰一級我冇能力由高而下安全處理)

推老公過多車窄🐎路時,有好心司機見我哋好耐過唔到會停低畀我哋過,我會大聲向司機講唔該佢。個個唔肯停真係要等好耐都過唔到。我要留意唔好喺轉角位同有車遮擋的位置由行人路落馬路,分分鐘人哋揸車轉過嚟睇唔到我哋就窩河。

推佢時留意走石屎地平路首選。嗰啲百歲磚就最凹凸,避無可避,坐喺輪椅嗰個會非常顛簸。我以前喺呢啲磚上扭親過好多次。

在街上泊輪椅埋一邊等我買嘢回來接佢,我會將架輪椅泊到老公可以左右睇通背靠花槽。

通道窄時要提佢收埋對手,我眼觀前面唔好畀障礙物撞親佢對腳。

落斜坡要微拖手剎掣,必要時自己背住落斜確保坐喺度嘅人安全唔會仆前。

窄角度唔識偷位,同一時間好嘢要兼顧,唔識揸車嘅人會對坐喺度嘅人駁嘴。

佢自己處理到的事情就由佢辦。


沒有留言:

發佈留言

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...