2018年8月20日星期一

不尋常的操作

今日終於有隻股票引到我落搭,重要係我平時唔會做的高追。

$75.1小注入941

今晚去食養生蒸氣亞拉斯加皇帝蟹餐,唔知呢次操作會唔會變蟹^^

6 則留言:

  1. 941中移動。。想問点解會吸引厚多女士落搭???食乜蟹都好,千祈唔好变大閘蟹就得嘞!!!哈哈。路人丙

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝路人甲君留言支持。
      今次的操作純屬看勢。呢隻被人閒置了很久的股票,近日無論升巿同跌巿都有進漲。昨日冇再等佢回就小注進兵係因為如果今日再升,上望利潤已不吸引我唔會入。
      如果佢勢頭能保持,希望月尾可來個財色兼收。
      另外,其他公用股如中電、煤氣已估值不吸引,到跌巿避險時,中移動有望睇高一線。
      現在人心虛脇,大巿有機會來一招回馬槍反彈。
      跟住唔知會唔會有千年蟹貨震倉呢。。。^^

      刪除
  2. 呢个時候由零持貨開始入,已贏了九條街。勁!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢次對我嚟講真係超考耐性。
      前兩次放咗啲貨,之後大跌冇睇個巿,跟住又可在低位撈返。
      呢大半年貼巿,忍住唔入...呢種感覺..總之重要繼續忍忍忍忍^^

      刪除
  3. 可以年頭出晒貨已贏了,現在開始慢慢補貨,非常了得,忍得好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 沒有那麽神呀。我未能克服高位回吐嗰段,所以坐貨能力唔強。
      選股方面仍有待改善。
      多謝讚賞^^我會繼續努力。
      共勉之

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...