2020年4月25日星期六

週末攝影·賣金者言

彩鷸雄鳥
小石人當天回家時好開心呀,佢話呢對鳥罕見,重要俾佢影到。事關啲models好多時唔會停留得耐,時機一閃即逝。。。
彩鷸雌鳥
雛燕
似回力鏢嗎?
此地我重以為係雲的倒影,原來乃泥地乾涸有裂縫兼注咗水,據佢講現場好靚。
荷葉翻飛彩鷸行
枝頭展翅雛燕鳴
片絮淤泥回力影
南生景緻拾趣窩

嗰日我冇去呀,集合時間太早。
唔好下下話男人結婚後唔夠細心、浪漫。今日諗假若是追緊小石人時,再早啲都會興奮地赴約。😄

^^
入題。。
講完心就講金。
話說老爺奶奶生前買咗啲金。
除咗有兩樣好細心寫明,龍鳳鈪留俾佢哋二仔,條金鍊留俾小石人外,其他就冇註明。
處理分金事宜落喺小石人身上。。佢兄中有人話要返啲作紀念,咁攪法發分唔勻咕喎。
有道是不患寡而患不均,無謂之後耿耿於懷。處理人解釋咗情況畀嗰個兄知,最終用貨幣結算最公道。
某兄從佢保險箱取出物件交給小石人後,,,
首先辨別出處,成6、7間分別不同的鋪頭嚟,重要5間都係舊金鋪。

一般常識是回到買的地方賣,金鋪收自己金飾不扣火耗。。。原來不完全對的。
大型連鎖金鋪就係,小金舖非常多"龍new"。
賣嘢當日:
有啲已執咗笠,咁即係涉及要到其他舖格價。
有間俾佢睇完後我哋起身唔賣,佢叫價俾多兩仟蚊,可想而知食水幾深。任佢噏的感覺好強,因為火耗佣金%間間唔同。
有啲自己舖的金都收10%火耗,別家來貨收20%。佢嘅10%+佣金客人得來的又有可能少過人哋15%+佣,總之一堆堆數字。。。

最尾嗰單,因為想當晚攪掂晒佢就俾人搵咗笨。我好嬲自己,小石人安慰我時,我重用好重語氣對佢。
事後我覺得自己好奇怪,股票輸大數目都冇影響心情,為咗丈夫家亞公事咁憤怒。
因為喺現場,又冇心理準備,自己又好似麻痺咗咁唔識走。
總之太攰,頭腦唔清醒時就要停止。

翌日我上谷歌搵資料,原來有間中上環金鋪收別家來貨價較高。

買金飾去大型金鋪到第二日自己或後代要變賣物品時省卻格價同俾人食價的情況。分唔到件物件出處,亦可以去呢啲大型金鋪搵職員幫手辨別。

鍊·原來老公立心係送俾我,咁而家就變咗係我架喇😁(突然想起以前啲人鑲金牙,戲中嗰啲金牙坤,笑起上嚟,打燈落去咪有星芒。)






18 則留言:

  1. 其實你呢篇同上一篇好有關連,講緊兩樣嘢:
    1.交易對手及關連機構的信用風險
    2.交易條款內不為人留意的細節

    令我又想寫啲嘢...

    回覆刪除
    回覆
    1. 等睇。
      隱藏的魔鬼細節。九成交易認為精明完成實在都唔使對自己咁嚴苛。又認識多一層原來某啲情況容易觸動我。另類有賺。。。

      刪除
  2. 上環忠記...我奶奶個D都係去個處..

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,賣晒之後返嚟上網查搵到。
      不過,忠記星期日休息,小石人多數唔會請日假去攪。
      嗰日跨區來來回回,賣完部份入咗啲錢去銀行先以減低被刧風險都攪咗3至4趟。超攰。

      刪除
    2. 我買開利昌... 未試過賣返。
      係咪即係要賣嗰時都係去返原舖好啲?...

      刪除
    3. 我頭先睇金甲蟲網誌,都有人提利昌呢間舖名。
      經過再搜集資料,最終我覺得都係要格價。
      據網上N年前資料,忠記唔收火耗,有些人說收金價高。
      如果你知道想賣的重量,或者打電話去忠記問吓肯唔肯初部報價,先就有個概念。
      我哋行鑊甘,就係因為分佈太多間了。啲細嘅舊金舖要睇現貨才出價,收人哋舖啲金食水好深同埋佣金冇準則的。

      刪除
    4. 米記買開一間好辦好多。可能你要了解吓利昌收返自己啲金點計法。

      刪除
    5. http://www.etnet.com.hk/mobile/tc/news/topic_news_detail.php?category=special&newsid=11970&part=1

      刪除
    6. 實金投資又唔同策略。

      刪除
  3. 第一張相,隻雀仔肥嘟嘟,好可愛啊 XD
    「回力鏢」那一張都好靚,讚!南生圍的景色超正,謝分享。

    回覆刪除
    回覆
    1. XD知道有人欣賞,小石人一定會好開心。
      而家影嘢門檻普及化,除了自娛,要取材特別先令人眼前一亮。
      佢班雀友群,對郁得的動物先有興趣。。。哈哈哈

      刪除
    2. 我中意雏燕和回力镖两张。:)

      刪除
    3. 今日瀏覽到有人露台的垂吊植物,竟然入面築咗個燕巢。。未長毛羽黃嘴張開,我我我😄

      刪除
    4. 燕子找的到筑巢的地方必是有福之家。而师姐又看到,幸事。

      刪除
    5. 小石人告訴我那是不知道什麼鳥😅,想深一層也是,燕子多數築巢於高位岩壁或牆身。
      另外,鴿子在我們房間的兩個冷氣機位置窺探屋內。。幸而多數只是一至兩隻😁
      我姨甥住的屋苑,經常大群鴿出沒衍生了不少續後情形。。。

      刪除
  4. 咁啱傻貓都計劃賣走保險箱嘅金飾
    原來賣金器都有咁多學問
    真係你唔講,我唔知
    多謝你分享

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果有舊的細金舖金器,格價時特別要警覺。有忠記呢類不收火耗只收佣金的做對比確更清晰。賣咗有對比價,有時間考慮寫最新行情,而家金價上漲,可能好多人都想知。😉

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...