2020年2月17日星期一

俾我哋都消受唔晒

而家好少執筆寫字

叫外賣自取壽司,次次都係我打電話落單,小石人放工後去取回家。佢唔會檢查接收到的食物嘅。
一攞到返屋企,我發覺多咗好多,係多咗成盒12件😅。兩個人點食得晒幾拾舊壽司。。。
記得以前在別一間分店都有類似情況,嗰次只是多咗兩件,打電話話返俾佢哋知,個負責人覆由佢個同事填數,受啲教訓就會更深刻下次唔會犯錯。
咁今次成百幾蚊,如果個店員要扣人工,幾慘。我就打電話話俾佢哋知。點知呢間分店話唔緊要,員工唔使填數。咁我答聲多謝佢哋。
查實俾多咗我哋真係食唔晒,呢種食物又唔擺得耐,唔通攞出街周圍問人要唔要😄(如果得我一個人,我諗我做得出的,或者問吓樓下管理員食唔食。但我忍住唔攪咁多嘢,事關話打電話如實告知店舖時,老公都覺得我舉動奇怪)
最終嗰盒壽司係食完晚餐後,隔兩個鐘再食埋佢。。。好飽時為咗唔嘥嘢夾硬食唔係好盞的感覺。

^^

另外最近小石人啲舊同事就發生咗上網購物講價事件。嗰件二手嘢唔平。A幫B向賣家討價還價,還咗口價人哋都話送多樣嘢兼減到去公價,A重要講平啲,對方唔覆,理應算數。
點知過一排A見件嘢未賣出,又返兜話而家呢啲時勢俾唔到嗰個價。人哋回覆俾唔到就留返啲錢。A就覺得人哋窒佢。又再回一句唔禮貌的說話。
筆者覺得人哋咁答都好正路,唔係有心買就唔好攪攪振。
話時話我面皮薄,好怕講價。講得價就當練吓口才同應變,跟買賣股票同理,留返啲水位俾第二啲人賺,唔使樣樣算到咁盡。😉

19 則留言:

  1. 呢個舉動又真係幾奇怪,身為顧客嘅你攞到著數,但係又同番人哋公司講,你蝕左錢?
    跟住又擔心人哋個員工要填數,呢啲唔係普羅消費者應該有嘅諗法同做法。
    買嘢講價從來都係講一次價,買家同賣家基本上都會係一個開天殺價,一個落地還錢,去到大家心中嘅底價就會成交。
    A嘅呢種底價再殺價係好大機會會畀人鬧, 呢啲等於街市啲生果檔臨收市前啲特價貨你仲要殺佢價,係呢個年代先至唔會攞起把西瓜刀拋窒你嘅啫,鬧你兩句咪算畀面囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 無獨有偶, 我正是別人多給或少收時會提醒他人. 生意難撈, 搵食艱難, 將心比己吧! 況且是一個良性循環, 很多做收銀的若當天埋數少了要自己填上.

      刪除
    2. 回想為何我有這攞多咗都講返佢哋知的行為緣於外賣自取後佢曾俾少咗我,佢哋解決辦法是記錄後下次補回(會員制好處)。而且呢間食肆多數員工都有禮貌,有禮的態度會令客人寬容善待。
      經常會給店舖反映自己看到可改善之處,好的店舖改進至令客人更滿意我們才有機會繼續幫襯。當然有啲唔聽或態度敷衍咁就唔再多嘴了。
      咁大盒壽司係別人訂的,到個客人冇咗張單,就唔知係邊度出錯了,講咗佢哋知出錯處,改善管理呀。
      關於填數,你可能覺得難以置信,我係諗可以入我數架。你或會覺得唔合理,因我相信家家有求,若我第日有做錯都希望得到別人體諒和俾機會。百幾蚊數目少,背後意義深遠。
      小石人由唔認同到思考、明白和支持,我的行為在影響身邊親近的人轉念。

      刪除
    3. 的確宜家好嘅客人越嚟越少,肯畀意見嘅客人就更加少。
      能夠體諒員工忙中有錯嘅僱主或者上司又唔多,結果好多人工都長期承受呢啲壓力,跟住就會衍生一連串嘅問題,影響深遠。

      刪除
    4. 自由兄我近期有耐唔耐就諗吓點解我會相信佛法系統,有些概念如輪迴雖則有些案例話有,但我又覺得自己點解咁易就相信。縱然我而家好多時都以呢個系統作人生靈性、思考和行為參考實行。。。。

      刪除
    5. 因為看見所以相信. 種善因得善果唔係老套係事實, 係一種良/惡性循環. 最后都係果句: 沒有對錯, 只有因果.

      刪除
    6. 我以前唔識,但而家人地找多左錢呀之類都會同人講返,俾返人。

      我無諗到咁偉大,只係俾返人,自己個心會好過啲。通常找多/俾多既咪最多一百幾十,為少少錢降低自己既人格,唔值。

      不過我唔敢講,如果有一日找多左俾我既係幾千萬,我仲係咪可以咁瀟洒話俾返人... (其實應該都會,唔係因為唔貪,而係幾千萬既話,應該一定會有人尋仇,惹來殺身之禍 :P)

      刪除
    7. 米兄,事實係冇乜機會找多到咁大數目喇😄😄😄
      執到就有機會,不過正如你咁講一樣,呢啲一定大把手尾跟。
      由小數目唔貪係好開始👍

      刪除
    8. 我都唔會貪小便宜, 人地找錯錢送錯貨都會同人講返; 講價我就更加唔會, 男人之家成個八婆咁 XD

      刪除
    9. 魔兄,嗰件貨品一口價係平二千,A想揼人四仟。。都唔係一個細數。不過兄你一定買新,使👻用二手。
      君真係你本色,不用置疑。

      刪除
  2. 师姐的善行有好的影响力比自己行善的力量还要大!自由兄的结论值得经常心心念念。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Cherry的鼓勵。
      怕因果,
      信因果,
      不為因果善待別人,
      對陌生人較易做到。
      對有過折和恩怨的人,才是真正的考驗。。。

      刪除
  3. "對有過折和恩怨的人,才是真正的考驗。。。"绝对系!

    回覆刪除
  4. 你好好心地,又會為人設想
    呢個世界,多幾個你這樣的好人,會更美好

    回覆刪除
    回覆
    1. 師姐過獎了。呢面比較閃,有啲場境下我可能係monster😁

      刪除
  5. 而家普遍教育下一代要自主平權,挑戰舊思想。
    你咁傳統美德嘅越来越少了,驚俾人鄙視呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇真啲自己,唔完全傳統架。有啲傳統未必適合而家;有啲係要嚟破。
      而家要入返中、小學由頭嚟過,我肯定係"破格問題學生"😁
      冇人可以鄙視我。

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...