2020年4月7日星期二

忍住唔獲利·比做清兵考驗更大

前兩晚小石人一見到呢個畫面就笑。。。疫情下如何在嚴峻大環境中處之泰然找笑點,兩個人比一個人有活力,大前題當然是身邊的是什麼品性的人。

今時今日自主自在對我來說很重要。

我哋近期興扮貓叫,佢有一次在工作地點搵個角落頭錄音咪咪咪。。哈哈哈,扮得好似,倆笑得好開心,他的想法越來越跳脫。

😄😁

如題,油相關股嘭嘭嘭升咗幾大棍上嚟,今趟有兩、三次都諗過要獲利。
會有不同念頭跑出來,賣咗3175,妳重有883、386、135blar blar blar
在網上銀行扲兩扲,又要自己忍住。
對神華的想法又唔同,就算有兩、三勻可以賺6至7毛錢的上上落落,都有一種賣咗買唔返的感覺,能夠好堅定安份地等。。。

越睇得多講外面世界、經濟、不同行業有幾唔掂的帖文,坐貨的耐性越低。

我自己的強積金部份重攪笑,3月中在轉投資決定時,手多多按咗一個掣諗住睇吓入面內容,點知變成買入咗懶人組合。已即時再做一次操作,又有埋參考編號。點知近日查看,佢俾我的電郵是入咗第一個亂扲選項。可能個啟示係要我再啃清楚啲:p

是日冇買賣操作~~要搵啲嘢嚟分散注意力。。。

10 則留言:

  1. 我會選擇沽期指或LP對沖升市

    回覆刪除
    回覆
    1. 我的老毛病係個股/etf工具見有盈(蠅)利就坐貨唔耐,包括驚佢跌返落去桔都冇。多謝權兄提供方法。指數我望佢繼續升升升,駐重晒兵🐎(對我呢個儍散而言),喺3月中低位接咗咁多貨的投資大戶,我諗都係時候舞返上去喇掛。。。。。。。

      刪除
    2. 個底唔會咁快打完架,我估至少都半年啦,
      呢段時間就係短炒客既天下喇,我沈晚期指都走了一轉,
      大方向我依然睇升的,大約25400-26400左右啦,
      22000-26000會CHOK一輪,不過我自己睇法股票如果低位買了就都唔打算沽,
      最多只係做對沖,大約10分1,或20分1資金

      刪除
    3. 👍👍👍
      祝權兄策略成功,賺多幾輪😊

      刪除
  2. 我近排睇人地啲仆,學左一招,就係沽小小...

    沽少少,之後再升既話,睇住仲有一大舊未沽,就會開心
    如果之後跌,又可以慶幸沽左啲,一樣咁開心

    同時又可以止到手痕

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個止手痕方法用得著。到分散注意力都止唔到時用😅
      我心知道現時要惜貨如金,咁辛苦衝入去超級巿搶在限定時間條件情況下抓返嚟的平貨唔應該輕易拱手俾人震走。
      我有諗起米兄的一篇文章"甚麼叫做準",作為加強自身坐貨耐性的提醒。

      刪除
  3. 有個開朗樂觀的另一半
    人都開心d

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,有人同我一齊癲。貓話鬧交聲、兇啲狗fitfit聲。。。春天了😊

      刪除
  4. 深同感受,唯有搵野做分散注意,好似打下blog咁XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 好耐性過我咁多,要等你月結先知降唔降到心魔💪XD

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...