2020年6月4日星期四

The making of創作小說

在香港未見過的象鼻蝽。
圖案我覺得像日本禮物花紙。

做的事情不為什麼,
過癮好玩。令世界更美好。

小石人問我,寫的東西有沒有人看架。
哈哈哈。
有架。

昨晚他發現Georgeanna(粉紅透色的四腳蛇)進了卧房。牠是乸嚟嘅,因牠經常盤踞置廳拖鞋蘭花盛水底盆,每次我澆水時都突然出現嚇我。。我知,其實佢都好驚。佢又生咗好多子女,一次那小佐治就從蘭葉冒出。我戴上膠手套,將小佐治捉住,擺出屋外"放養"。
今次出現,老公問我點辦,獻計後兩人各自戴上手套,我做樣架咋,最後都係小石人身手敏捷將牠擒獲。放出屋外一家團聚。

😊✌😁

改名
小說人物,為咗避免查大俠神鵰內角色尹志平情況。諗完名上網查下就穩陣好多。

灌溉識田 常聞佛法 往生淨土

深明時間機會成本寶貴,隨喜閱覽。


11 則留言:

  1. 回覆
    1. 用伸縮晾衫义揩佢時,好彩佢由室牆角頂竄下。若走入茶枱雜物處就冇符。
      係呀,跑得超快。放去後樓梯重跳階。。。😅

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀,呢張是一台灣人攝的。千里姻緣由佢牽。美的欣賞😍

      刪除
  3. 🦎長大后變🐊,會回來報恩。🤫

    回覆刪除
    回覆
    1. 我量想得更大。。🐲。。昨晚已想好將佢入劇情中。👏

      刪除
  4. 香港有㗎,我哋叫佢龍眼雞,以前係新界啲龍眼樹時時出現,我哋最鐘意捉住佢哋,用線輕輕綁住佢個頂部,等佢飛起來好似放風爭,好可愛。

    無忌

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前綁金龜子的腳,墨綠色發金光,後來睇紀錄片先知佢哋原來鍾意碌"吾吾"做食物育兒。。。哈哈。
      原來叫龍眼🐔個名咁得意。上次去流水響都見到綠色的,確係似紙鳶又像紙飛機😊

      刪除
    2. 咁我都要去流水響行下,上一次見到已經係幾年前喺國內,香港好耐都冇見到。

      金龜子我哋就唔敢捉啦,因為有時可能係臭屁蟲。

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...