2021年4月30日星期五

破紀錄接近十二天斷食

趁未唔記得晒,係時候做下半段記錄。好彩醒目,喺體力許可時做咗前半段筆記。

話說六日後那幾天仍然有反胃同胃痛。好靈驗地第七至八日下體又排出一次一些點狀血糜後就是黃色液(估計是藥物顏色)。由於每次斷食都要等咁多日先開呢個檔案,於是想堅持排得幾多得幾多。再過咗幾日,小石人說:"老婆好似唔想復食咁。"係架,因為據以往經歷一食返嘢,呢個檔案就閂而唔再排西藥。開咗新檔案係尿液深琥珀色咗好幾日,又係一食返嘢就唔排深色不特止重好清。

今次長咗日子,啲水再難飲都要想辦法飲。買咗青檸用半個果的汁開水,又真係易入口咗。第一啖就嗆親。要將下巴收近頸部,維持此動作慢慢飲水就可避免以上情況。

那幾天人當然是憔悴虛弱,舊患頸腰痛發作。

另一任務是開始張羅復食所需。由於附近沒有鮮榨蔗汁。老公又替我跨區尋找。

今次又嘗試未復食前飲一啖青檸蔗水,試吓會唔會唔再排毒。結果係若真頂唔順都可以濕吓口,甜一甜。

以下都係我個人會發生的情況:

舌頭苔厚酸與苦

頭痛失眠舊患來

視力模糊後清楚

大汗腺排肝酮物

胃反畏冷髒穢除

好處:

1.即時瘦咗一個碼,結婚戒指戴起嚟冇迫住。

2.皮膚最嫩滑時係十一同十二日,一食返嘢就唔再似剝殼雞蛋般幼滑。

3.今次排便處理得好,清到粘稠橙色宿便兩次。

4.由於有機會畀內外痔癒合,有好轉冇流血。講開呢樣,近期睇到蘇絲黃的視頻,佢好細個已有蕃鬼荔枝咁大的痔瘡。醫生唔建議佢做手術反而勸佢要注意飲食。後來佢食多些蔬果之餘,更在家安裝了可沖洗小菊花的坐厠改善便秘情況,話好返。我都打算裝修時添置這坐厠,斷食時應該好有用。

5.斷食期間有耐唔耐做吓按摩 搖機pro therapist 五行功 鬆頸椎同尾閭 ,今次頸肩腰痛楚有好大緩和。之後冇保持良好姿勢又會痛返,呢樣我要加倍注意。

小插曲:

第九日有斷斷續續起身煲紅綠豆粥畀小石人表愛意。喺我斷食期間佢每天自己煮晚餐獨食,見到我唔舒服佢都唔開心但佢好支持我想達成的目標。

佢同屋企人去拜山,佢亞嫂知道我用呢個方法排毒復修身體機能,就表示乜唔係食啲嘢入去排嘅咩?復修乜嘢?

喺春天,呢度附近有隻鳥會由午夜至凌晨3至4點不停咁叫,我估可能係猛禽雛鳥叫食聲。有時會加上群鳥鳴叫,非常熱鬧。瞓唔著的日子份外感受到佢嘅生命力,大家都唔使瞓嘅。。。

一晚上有昆蟲爬到我大腿,漆黑間準確地用沾衣指將牠擒拿,當時背部貼滿pro therapist電線,就推醒隔離請佢幫我放生隻綠色甲蟲。伴侶真係好品。

復食

今次都做得好好,接近1:1復食期。全部飲果汁。

蔗汁

西瓜汁

橙汁

蕃茄汁

每朝小石人早上6點起床,榨定晒不同果汁放入存氣保溫瓶畀我日間飲用。初期每次約飲200ml,慢慢飲。其實成日都會覺得好口渴,有一次飲多咗個胃漲住,此經驗又再一次溫和地提醒我要限量飲用。

中期除上述果汁外,加入:

新鮮椰青水

(佢買咗個專開椰青取肉的工具)

椰青肉加菠蘿打汁

菠蘿蕉

蕃菠pink都好好飲

(蕃茄菠蘿出來是可愛的粉紅色)

後期有加菠菜苗落不同果汁

生腰果露

後來發覺有時體內寒氣間中侵襲,就打定一些生薑汁加入果汁,日間飲用以3茶羮為上限(我覺得最適合的辣度),解決咗寒氣情況。基本上如果喜歡薑味的人,此品係果汁百搭。

今次復食期間都如常皮膚痕痒,身體多處都起粒粒,又有小水泡。所以搲痕唔能夠用指甲,只可以指頭掃抹以唔抓破皮膚為重要。

之後又加多一樣肌肉疼痛,初先大腿跟住連小腿都係,然後腋下附近淋巴位。

每次斷食完我都可以維持一段時間生機飲食,今次比之前長,而家日間有兩餐有時一餐果汁或水果。重成一個月冇飲汽水同咖啡。

狂玩開嘅手機遊戲又棄坑lu。





 

7 則留言:

  1. 睇見都覺得辛苦,有冇試過照腸?我今次照腸要飲包嘢清腸,比我想像中冇咁辛苦,前後大約三日冇食嘢,比我上次試斷食24小時效果更好。我都諗緊第時好唔好走捷徑,用清腸來斷食。

    舊患可以試下用 foam roller 按摩,我未得閑係 blog 寫出來,買一隻牌子叫 blackroll,德國造,跟普通買到橙色那種不同。我有些舊患用佢按摩可以斷到尾,可以一試。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我冇試過照腸。
      最初接觸斷食呢樣嘢就係參加周兆祥先生舉辦的洗腸營,係人手用管灌啲優質水入腸內,原理係將腸內宿便浸軟令其易於排出。佢主將斷食同洗腸一齊做。
      據講古代有啲國家係用洗腸嚟治病。
      香港亦有一些專業洗腸(浣腸)服務,幫助客人排出近日堆積的、多年聚積的便、長期黏附的黏液和寄生蟲等物(我冇試過)。
      多謝治舊患好介紹,請問Blackroll Duo Ball Roller同Roller Standard邊樣好啲?
      我而家用兩個網球按腰部穴位作舒緩。
      "睇見都覺得辛苦"
      當係修練,個人相信清咗腸的多年廢物有助開悟。除文中所述好處外,對心血管問題都有正向幫助。
      不過切記循序漸進逐少加日數,全面休息待身體自行療癒不同病灶。
      真係太辛苦就慢慢由流質開始復食。
      最重要唔好攪到暈低令屋企人擔心同對斷食呢樣好嘢誤解。

      刪除
  2. 如果目的係清腸胃,上次飲咗包 Klean Prep 就好容易咁屙清哂。平時如果肚痾會好辛苦,但用 Klean Prep 可以排走哂腸啲廢物而完全唔辛苦,而且清腸的時候唔覺得肚餓。所以先係到諗,係唔係可以用嚟做斷食。

    Blackroll Duo Ball Roller同Roller Standard 唔同用法,standard 按摩大面積的地方例如背部、大腿。Ball Roller 可以針對性按摩腫痛的地方,不同型狀大小唔同人有唔同反應,有時要試過才知道。如果你現在用兩個網球,可以試下 ball roller, 我都買下買下想買多幾個不同型狀大小,有時有些部位可能某一款才按得到,但係好神奇,係好有效。價錢唔平,但值得的。

    回覆刪除
  3. 睇過Klean Prep表面副作用,腹痛、腹脹、噁心、嘔吐、肛刺激感過敏反應如出疹、蕁麻疹及水腫。實際重有冇其他係未知數。
    成份全部都係化學嘢。
    要照腸才用這非常手段清腸。
    Klean Prep係有副作用的藥物。
    飢餓感:有些人會採取半斷食,但效果冇咁顯著。如果只是兩、三天全斷,初先一、兩次確實肉念好大,所以先係鍛練。過度到之後係可以冇飢餓感覺。

    回覆刪除
    回覆
    1. 但係我上次係完全冇副作用冇唔舒服,雖然是化學嘢,但成份也沒有會傷身的那種,當然這是走捷徑,得唔得可能要試多幾次。

      刪除
    2. Blackroll 可以係陶宝買,呢2日有特價。

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...