2023年5月10日星期三

終於再斷食1


 小石人開工前著要5月4日往大澳遊一轉,遊記有相片易勾起記憶,拖住先。呢碗係當地甜品店美食。

5月6日(週六)

覺得有啲喉嚨痛,通常有唔舒服的癥狀就更有鬥志去斷食。想講講,唔係有超多好處,正常人唔會攞苦嚟身的。好彩伴侶非常支持,冇潑冷水不特止,佢重由第二天開始,晚餐主要食生果。因為前一天買咗美味鮮搾蔗汁,又唔係規定乜乜乜,所以第一日有飲咗杯幾。一話斷食唧,身體已收到指令,腸胃不停嗝氣出體外。尿液好快已經係茶色,內在機能做緊嘢。

斷食首三天都是正常活動,午間餵到FA~換到FA~紙。期間唔知幾時開始左手前臂內側有笪小籠包(底部圓周)咁大的紅疹。

第四天早上攞咗兩粒黑提mui吓解渴。當晚開始胃痛 嘔乸喉嚨的酸水 腰骨好似斷咗咁痛。是日睇咗好多飲食視頻。灣仔都有啲店舖可以去幫襯吓。

有做吓搖機。

今天第五日,開始乜都做唔到。呼吸短促。老公話驚住係警號,我諗冇事卦。小石人呢兩日已經問我使唔使買蔗汁。都忍住話唔使,買咗就一定飲。

因為記唔到咁多日細節,寫住先。

多謝好網友們,我呢排冇出文都嚟探我。still alive。

21 則留言:

  1. 回覆
    1. 多謝捧場。躺著令身體更健康。😆
      話時話,你係由頭到尾都咁支持我的網友。

      刪除
    2. 我一向相信只有人類先會食咁多,會捱夜,會煙酒,會睇手機,睇電視電腦,有一夫一妻,要教細路,有財產,有抑鬱,有壞人。所以有醫生有律師有警察有妓女。。。。自煩惱自尋的人類。

      刪除
    3. 個個人都中咗起碼7成。以人類思維去解讀事物係咁架喇。有"知識"有"財富"有揸拿。
      近期睇Wellen Time有位女士Tiffany,佢厲害。睇咗好多有關靈性探討的書和視頻。厚又長。
      其中有關松果體,我們的腦部中心一點位置,經常被人忽視。但原來該處有很多我們未知的奧秘。我哋嘅載體,唔係肉身咁簡單。

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀。
      你直情係我一要幫忙立刻現身嗰種啦級數。我哋唔去長途外遊了。早啲講畀你知。隻嘢鎖咗兩個月都係咁惡。五月先識講返人話。

      刪除
    2. 下次有需要再whatsapp我

      平時佢太自由
      慢慢調節好心態
      之後
      想去邊樹長途旅行都可以。 個個爭住照顧佢
      妳到時反而會擔心
      可能我唔捨得畀返你呢
      哈......
      我覺得
      佢係惡就由得佢惡囉
      順其自然最好



      刪除
    3. 知道。
      我估冇人好似你咁抵得諗,明知佢惡過雞乸都肯照顧佢,重話唔捨得畀返我。
      小石人呢排對佢友善咗,雖然他餵亞FA~時隻🐦就lam lam 脷,轉頭就成隻漲起咁對佢。

      刪除
  3. 我記得上年有段時間,連餵佢都啄咬我哋,我要用匙羹餵佢的,即係都算好咗😄

    回覆刪除
  4. 哈....
    或者你唔當佢係隻鸚鵡
    當佢係隻猛獸
    又當自己係個純獸師
    嘻.....
    就雙方都會自然從容好多

    回覆刪除
    回覆
    1. 又記仇又有自然週期。照顧佢要有超強耐性同明白佢係咁架喇,呢啲係佢嘅天性,先可以令自己舒服啲。

      刪除
    2. 世事又似投資一樣
      要複雜時可以超複雜
      要簡單時又超簡單
      哈...

      刪除
    3. 正解。
      我都係喜歡簡單。

      刪除
    4. 人人都鐘意簡單,但人在江湖身不由己。以為住去荒島就可以簡單,但就發現齋想飲水已經唔簡單。

      刪除
    5. 用樹葉或大膠布收集露水。
      飲返自己尿液。
      由肛門吸啲極污糟水。
      你去慣野營,應該重有好多板斧。
      前嗰排,小石人睇返一齣西連續劇"迷",明知爛尾都睇。
      咁我對於人在荒島就有一番說法。又諗起去過outward bound 啲往事,太長,又睇吓遲啲寫唔寫篇。

      刪除
  5. "人人都鐘意簡單"
    我見到有啲人係可以處理好複雜的事情。最令人傷神的係人事。或者遇到啲無理而佢又認為自己好啱又可操生殺權的上司。

    回覆刪除
    回覆
    1. 人人都鍾意簡單
      一張餐牌百幾二百個餸菜 但我每日通常做嘅唔會多過30種左右
      需要嘅只不過係選擇

      刪除
    2. 午市炒粉麵10種
      晚飯大概20種
      都係嚟嚟去去噏到口唇邊
      揀嚟揀去都係揀返嗰啲囉
      哈......

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...