2023年7月2日星期日

櫳底珍藏~多圖


尋日搜集資料時,用埋伴侶協助錦囊,佢搵吓以前有冇影過類似老篤、紅孩兒的相片,跟住佢摷到舊年去香港仔水塘影的微距照。

昨天影友再約佢出洞,本想週六影咗,週日可休息一天先返工。點知出咗門搭完程車就猛咁落傾盆大雨,折返家中。

(因呢排佢見攰唔舒服,話有啲似我哋相識嗰年十月份佢休克咗,我叫救護車送佢入醫院時的不適感覺。咁樣梗係要請假唔好返工在家休息。當日佢個影友知道佢在家就話佢可以在家附近草叢影嘢,佢答:堅攰😄)

今日又再約去影嘢,咁橋就係去返香港仔水塘。

打訊號?

金頭啫喱黃


蟹蛛舞爪


金框眼罩














大板牙



佢話當日影完呢隻,佢朋友一想影隻嘢就嘟一聲頭也不回飛走了。



今日早上放晴,無幾耐又係不停下雨。不過,似乎佢哋冒雨影嘢都有啲收獲。



4 則留言:

  1. 勁,而家年青人玩virtual太多,我地可能可以掀起舊熱潮。

    回覆刪除
    回覆
    1. 得到滿足感自然更熱衷。工作如是 交往如是 生活如是 做人如是。。。😍😁

      刪除
    2. 见fb 八腳貓會,但似冇乜人玩。

      刪除
  2. 查麵書
    香港跳蛛
    出咗:
    1(金絲貓/豹虎)跳蛛同樂會有3605位成員·一星期2則帖子,有組織比賽活動。私人群組。
    2(金絲貓/豹虎)跳蛛樂園有1584成員。私人群組。
    又有香港跳蛛交流群1014成員。私人群組。一星期5則帖子。
    活唔活躍有乜龍new我唔知。

    回覆刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...