2023年7月27日星期四

滾緊


 近期操作:S標 S納 S道

今日買咗少少7500。

MPF:將之前買入3成港股指數相關轉回保守。老公同我的強積金戶口全數是保守。有斬獲。

好彩攪吓強積金戶口,原來6月中忘記做豁免信用咭年費變成有多兩筆過期收費,夾埋2仟幾蚊。今日發現後立刻致電處理,幾好,攪掂返。幫咗我忙,耐心聽吓電話另一面的男聲sale嘢。多謝佢介紹完,拜拜。


喺呢個網誌曾講過我有情緒病,發生了一些事呢星期情緒時有波動,拉扯。而家想緊方法去舒緩這狀態。


10 則留言:

  1. 回覆
    1. 現在採取方法是保住自己情緒安穩,不回那個導致我有失控情緒的原生家庭,沒有探望驗出食道有癌腫瘤的母親。她現在有一堆子女為她張羅照顧。

      刪除
  2. 西蘭花豆腐
    有少少南瓜顏色
    係咪南瓜湯?

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃色是咖哩,一知道佢有病,過唔到自己嗰關返唔到去,就食咗幾日素。又鍾意食濃味嘢見雪櫃有用剩咖哩醬咪落埋。

      刪除
  3. 圍爐嗰張錫紙咁新淨
    平日有冇煮飯仔?
    哈....

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係彈到好唔乾淨,最近換咗😁,多謝鄉下仔分散我注意力唔使腦交戰。

      刪除
  4. 喜怒哀樂係每一個人基本權利
    有人喜歡表達亦有人喜歡收藏
    無論選擇任何方式
    太陽亦會公平嘅無私嘅奉獻

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝鄉下仔唔批評我。接受我的行為。

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...