2023年6月30日星期五

冇方向~更新2


 家蛛身手靈活,捉咗影完放走,在家中某角落。


大巿冇方向,成交低迷隨時爆邊,今次落注。

今日買入7200同7226。

美估又入返sdow。


蠅🐯科

我從打豹虎出發,搵到巴莫方胸蛛Thiania bhamoensis係以前啲人鬥金絲貓嗰種跳蛛。


安德遜蠅虎~家中發現的蛛

巴莫方胸蛛~鬥蛛金絲貓

拉丁文 界 門 綱 目 科均相同


巴莫方胸蛛(雌)~呢隻會唔會係傳說中的紅孩兒?




呢三幅小石人影的~係咪老篤呢?


好鬥小貓方胸蛛-綠色力量~呢篇有相及不同金絲貓的介紹。入面相片s又有冇你哋講嘅兒時玩伴呢?




19 則留言:

  1. 跳蛛仔我最鍾意
    希望可以造多隻腳
    最少17500
    再磨耐啲就有機會上3萬
    求跌
    求跌
    求跌.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 第一次見佢時佢速度快到我捉唔到。影咗出嚟清楚啲,顏色又配搭得幾靚。名符其實四眼仔/妹。眼中呈金字塔三角~係個攝影時用的燈罩倒影。😄
      個巿磨咗咁耐,爆上定爆落敲龜背都估唔到。都係個人用注碼比例處理。
      上次你已明示可能到萬七五,我仍是等緊第二隻腳too,預留資金買貨。再唔出住就係呢啲買上etf片水。兩手準備應對。

      刪除
  2. 再望清楚啲原來唔止四隻眼喎!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大隻嗰啲金絲貓重靚呀
      千變萬化顏色
      品種多到認唔曬

      刪除
    2. 係呀,放大咗睇得細緻啲重更欣賞到佢哋色彩美艷。
      影微距嗰個攝影者話,用鏡頭對住啲野生蛛,有時佢哋會舉起前臂作勢對抗。

      刪除
  3. 其實我想問好耐,問chatgpt都未必識,呢啲家庭蛛同我哋細個玩嘅金絲貓有冇分別?

    回覆刪除
    回覆
    1. 上網查:呢種家蛛叫安德遜蠅虎Hasarius adansoni audouin。
      如果你能從網上或跳蛛圖鑑認吓你細個上山用露兜葉摺個盒裝住嗰啲係乜嘢蛛,會唔會搵到你要的答案?

      刪除
    2. 兩塊葉疊住嗰部份裏面就會有隻金絲貓
      金絲貓前臂 有一對零舍長觸手 屋企嗰啲跳蛛冇
      同埋顏色 通常灰灰地
      老篤 黃飛鴻。紅孩兒
      等....
      有好多名㗎
      以前返學心口恤衫袋一定係放金絲貓
      褲袋就係蟋蟀
      背囊有幾條打魚
      哈...

      刪除
  4. 更新貼咗蠅🐯科圖鑑,裡面有家蛛。你哋認吓有冇老督 紅孩兒 黃飛鴻。
    細個時我係一舊飯,冇玩過呢啲,認唔到啲疑犯s。😁

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 一幅唔係就三幅都唔係架喇,佢係同一隻蛛唔同角度影。
      咁巴莫方胸蛛係唔係你哋捉嚟打鬥的金絲貓?雌蛛係咪紅孩兒?
      或者最便捷的方法係你去捉晒3種嚟畀我哋睇,佢哋未喺香港絕種。
      呀哈哈哈哈哈哈哈

      刪除
    2. 讀緊書 嗰陣喎
      嗰陣時蛇我都夠膽捉佢呀
      而家見到曱甴都腳軟
      嘻...
      紅孩兒係雌性㗎佢好肥零舍大隻。
      我相信 呢種昆蟲香港仲有好多
      尤其係近幾十年都冇人玩金絲貓
      冇人去騷擾佢哋
      我記得以前去城門水塘捉㗎
      或者士多都有得買又或者潛烏龜
      哈...

      刪除
    3. 講得啱,我廿幾歲時成條一米幾粗身嘅蛇搭喺頸膊輕纒至手臂都唔驚。後來已經唔敢喇。
      搜尋資料期間,發現臉書有啲鬥金絲貓群組仍活躍,有啲幾拾人有啲幾佰人參加;而且網上有人售賣巴莫方胸蛛;亦有人養;也曾見過有公開比賽宣傳。似乎呢項活動又未完全絕跡。可能係啲中年人懷緬嘅事物。
      新貼咗綠色力量22年尾有關鬥金絲貓闡述文章,圖文並茂,有冇你講嘅前愛將呢😄🍀

      刪除
  6. 回覆
    1. 探索過程。
      搵到新資料再放,都係見有用先擺,唔係完整完成先寫。
      你的問題你的回憶。
      童年時我冇玩過。😆

      刪除
    2. 明白了。男仔玩意,當年如果有女仔玩都幾神,我未見過。😁

      刪除
    3. 細個嗰時實在太多嘢玩
      上天下海包羅萬有
      有錢可以買冇錢咪去捉
      再唔係自己整
      時間永遠唔夠用
      而家資訊發達搵資料撳幾個掣乜嘢都可以知道
      但知得多又唔係好事
      似食嘢一樣要消化到先得
      有能力去消化至可以吸收
      世界變
      以前去食嘢顧客點廚房做
      而家去食嘢大部份係佢畀乜 啲人就去食乜
      搞笑....



      刪除
    4. 會唔會係因為細個思想較純樸簡單,物質生活冇現在咁豐富,所以爭取到得來不易的東西就比較珍惜。而家千帆漸過,能令人驚喜的事物少之又少。

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...