2023年9月13日星期三

有聚友散


 早段時有同小石人和他的雀友去攝鳥。佢哋捕雀,我影佢哋。因為佢哋專注影相時係幾好睇的。

有次喺大埔滘偶遇一位亞伯,佢見小石人搵雀眼利又巧踫到鳥浪,兩個人好合拍地用相機shooting,個亞伯頓時好似年輕咗十幾年咁。

講返小石人啲雀友。

一個雀友已移民咗去美國。

第二個雀友位太太有癌症,所以話唔知人咁多嘢就唔好批評人哋係啱嘅,一方面原來佢表面話唔再接受第二次電療,但後來又改變主意。最後佢老婆已仙遊,留咗遺產畀雀友二。臨去前囑咐佢要照顧由楓葉國回流香港工作的女兒(好大個咕lu喎),呢位24孝丈夫又在妻子去世後經常去老人院探外母。

前因有興趣就睇返以前劇情:

生死之間·邊個等錢使啲(個案二)

呢位雀友二,近期去咗英國同佢個妹一齊住,心情好咗好多,又似乎很喜歡英國生活。祝福佢。

最主要係想講雀友三。

亞虎,只是六張,上星期凌晨接到虎夫人Whatapps小石人告之亞虎休克搶救無效。

小石人最好的朋友咁就永別了。幾化學。

點答虎夫人個Whatapps?

我嚟寫:"突然失去一位好朋友,我需要些時間去接受。"

呢位工作辛勤盡心盡力的愛妻號,一生勞碌,本來月尾計劃同老婆去旅行,現在已沒有以後。

人,係可以選擇自己的優質生活,颱風暴雨,自己可以決定返唔返工,返唔返學。評估外出是否安全。明知水浸到蓋過私家車就咪衝埋去死火,隔離個老豆又係怪政府唔早啲通知有水浸,有嘢就賴人。

自亞虎事件後,小石人話我哋要多啲喺埋一齊。(我哋好彩,有預備,暫時唔使為五斗米,因為我哋食生果😄)

命冇咗,有份工重做唔做到?



4 則留言:

  1. 剛入60本可享受好多福利呀....RIP

    回覆刪除
    回覆
    1. 除咗綠悠咭,諗唔到有乜嘢其他福利添😄。
      可能佢已往的善處,唔使要呢啲,生活得更好。

      刪除
  2. 的確, 人到某些年紀已習慣這些, 亦明白活在當下的真諦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 畀機會我問吓另一半想有啲乜嘢安排又發表吓自己想點。
      有啲嘢講定,有能力處理的一方就唔使"揦手唔成勢"不知所措。
      我問佢若咁嘅情況,叫唔叫急救,佢猶豫:"咁即係要救啦。"
      我同佢講:"唔使救我喇,我係認真的。有機會立定張紙證明我有呢個意願,避免現世人對佢查嚟查去。"
      豁達地安排,潚灑的離去。

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...