2023年9月4日星期一

Unchained1/2 FA~


 有名的腳環,估係佢細細隻時套入腳仔。好似人戴結婚戒指咁,🐦越大就箍得佢隻腳越緊。

蘇拉襲港的週日,親愛的小石人該日好忙好忙。

忙著補漏家居,下篇先講。

佢又在買工具期間,選購了把大力鉗。替FA~拆環。

一下就用黑色外套老笠住隻🐦。個笨手笨腳又驚死的老婆重戴著厚厚的手套s解雀扣。

一念之仁,小石人驚焗到隻嘢,放一放手🐦頭就露出來咬咗老公幾吓。

"除手套啦。"

終於將佢制服喺木板枱上。

佢叫同掙扎。

到我柔力撳住FA~雀頭附近啲布。

Cool講嘢安慰隻🐦,小石人叫我咪嘈。

(佢驚亞FA~聽到我把聲知道我有份"謀害",會😠Cool。)

小石人剪咗一、兩吓,未甩到個環,第三下啪一聲,同時FA~"呀"嗌咗一聲,好似以為剪親佢隻腳咁。

小石人之前又話幫佢銼埋腳甲。(事前消毒咗個金屬銼)完成到3指s。腳乸得太緊出揼,繼續唔到。

就算行動前調息咗心情做埋briefing,心情都好緊張。小石人:驚整親佢。Cool:驚佢整親我。




沒有🐦仔因此受到絲毫損傷。

人就有受傷喇。

6 則留言:

  1. 回覆
    1. 真係好怕做呢啲。。。
      拆環第二日出奇地乖,點知下晝就發咗癲咁咬報紙,跑嚟跑去。又要我出祖師爺的棒去由佢發洩佢心中的恐懼同怒🔥。

      刪除
  2. 鸚鵡佢哋自己好多嘢諗
    有好多嘢煩
    同其他寵物唔同
    哈...

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好了解佢哋,有時眼定定好多嘢諗。
      最近奸人發現咗C字餵🐦法。日間用佢鍾意的食物放喺呈Cup手C字手形的近距離🐯口,隻🐦要穿過我手心先食到嗰舊嘢。咁就可以由頭摸到尾。
      哈哈哈😆。
      夜間有影,佢唔敢穿入手內取食物。

      刪除
  3. 阿花呢D成年鸚鵡
    一定要長期訓練接觸
    否則一段時間
    佢啲野性又走番曬出嚟

    回覆刪除
  4. 係呀,預咗佢食完美味生果,最後會有表示不滿的聲音。有時要惡死發狂亂走亂咬嘢。阻止得嚟唔好自己動真氣。不要企圖閹割佢嘅情緒,給牠自然流動的機會。

    回覆刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...