2023年9月25日星期一

微距影微縮~好戲在後頭

美妙光影
 

好多人,圍住呢件作品,又有個人帶定電筒仔照住打燈嚟影。Cool覺得有啲煩,冇等。
當日原來小石人帶咗兩部相機,一部裝微距鏡,一部影人。寫網誌時問佢,佢解釋完一輪我都唔係好明,大致上係佢部機手持不用打燈都可以有呢個效果。😁


雜貨舖淨係影個招牌、揮春、鐘。意念超可愛。



兩幅合併出來的。人物高度又配合到,絕。呢幅係戲棚內,我諗,未必有人咁影,叻。










啲椅s放喺車架入面冇人敢坐。我行咗入去坐就會有人陸續填滿其他座位架喇。


睇呢類型展覽,兩個人都喜歡的活動~佢問我點知有呢個節目,唔知架,有blog友寫咪知囉。


至10月17日。

同一樣的事物,每個人看到、感受到、聚焦點都不一樣。

嗰個商場高高掛咗隻大恐龍,又攞吓唔同角度,好似隻嘢作勢咬行人個頭。

上二樓龍做背景,Cool扮吓好驚咁。

囡囡行到攰就會有公公、爸爸抱,見到個約5歲嘅小女孩成個人拑住個老豆(卦),扭抱。。。個男人童真的笑容,Cool忍唔住都拍咗。😄


3 則留言:

  1. 回覆
    1. 早晨😄
      現場睇好唔同,起碼會聽到有個男人,唔認得個作品係邊條街就求其作,聽到另外個男人話聲寳戲院又聲寳埋一份。
      跟住有把女人聲寳聲呀,係寳聲。呢度係裕民坊,咁佢哋先如夢初醒。
      個厚多士嘅女人~咪係我😄😄😄😄

      刪除
  2. 今日再睇返blog友的永和雜貨舖,咦,點解人哋嗰幅相個招牌咁普通嘅。
    小石人話,佢係影舖頭入面嗰個招牌。
    👍👍👍👍👍👍

    回覆刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...