2024年9月12日星期四

等貓仔·艷羨目光

八月份上晒媒體幾十友一齊在海傍捕佢~長洲🐱仔。

小石人想去影好耐,雖然放假。。。但遇著摩羯,打風前夕那個九月首週二,最終沒成行因為佢影友大隻佬話,🐱仔多數鍾意企船桅俯視覓食,有風喺晚上桅杆郁就更難影得清晰,所以我哋取消該日行程。(嗰日係元氣感謝日,會員八折,好彩冇去唧)
 


好美的夜色

看倌,嚟睇慣的都知我唔係線性敍事。⬆晚間重頭戲提要~🐱仔。

9月11日
前幾日攪掂晒啲銀行嘢,昨午他他條條出發。事先搵咗間好出名小店食蠔仔粥,佢加咗方魚乾滿有潮汕風味。炸雞脾略較為入味。

兒時回憶:細個喺七層徙置區居住時,附近大波地在盂蘭勝節有大鬼王塑像威武非常,坐鎮薄鐵皮臨時竹棚內;有木頭車上個個大玻璃盎內酸木瓜酸菜蕎頭販賣;有處燈泡照耀吊著很多保平安玉器讓街坊競投。鐵絲網外圍有單車租賃,單車舖隔離就係掛滿潮洲打冷食品的路邊檔,嗰度啲蠔仔粥就是相若食味。

長洲食完3點3,四圍行吓搵吓會唔會有墨魚骨(畀亞FA~),雀仔街嗰啲黃黃哋色又成好似伍拾蚊一細件,唔想幫襯。乾貨海味舖係冇嘅。去街市問,個赤裸上身下場抹緊汗的中年卦男士,好好人,自己唔知邊度有得賣都逕自行去海鮮檔幫我哋問。嗰時生墨魚係有的,但老闆娘話內臟係唔會留喇。
其實小石人在我哋住處區內有相熟魚佬,我之前都已叫佢問吓,買啲細隻啲嘅墨魚(肉唔會咁靱),跟住咪有佢嘅骨自己曬,我整過啦。
估計藥材舖都有,上網查話多數炒焗過,亞FA~係生機飲食鳥,我搵生曬嗰啲。
剛搜,哈,原來淘寳竟然有得賣😄。

回到長洲遊記,橫豎冇嘢做都係逛吓混吓吉,有當然好,冇亦無妨。

往東灣方向去海邊,呢間⬇佢有興趣,有冰滴啡賣,五點十五分為最後落單時間。咁就去完海邊坐一陣先回頭飲。



我影1
我影2
飲完非常特味嘅果皮啡,臨走前先發現到門口高掛這棵蕨。

我影3

係時候去海傍睇環境睇位食住嘢捕🐱仔。
去到海傍海鮮食嚐有利位置,已經有3位雀友用晚膳等緊。
我話拿拿聲趁佢哋隔離重有張table for two就佔座先啦。
一埋到去,全日金句就係:
三個唔相識的雀友不約而同對小石人話"咁叻嘅,老婆肯陪你嚟打雀。"眼神係羡。慕。極。了。

小石人:"嚟行吓食吓海鮮"
A:"我咪咁同老婆講。"
B:"我夠係咯。"
C:"我都係喎。"

😄😸😁

點咗餐後,有隻真🐱仔喺餐枱附近下徘徊,老公畀咗隻剝殼蝦佢。

我飲咗支大啤消暑,隊晒。上次睇展覽後去bar用膳,小石人飲完幾啖Margarita之後關公出場(其實佢唔飲酒)。今次畀面我再飲咗一啖唔太冰凍啤酒。

好開心的一天。



歸程



2 則留言:

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...