2024年9月24日星期二

嘉道理農場~多圖啊


赤麂

 

9月16日,是年中秋前一天,趁小石人延假又摘啱該農場未是休館日,搜集好資料就再去嘉道理。

約莫記得去過三次。一次同舊同學,一次同小石人和他的攝友,一次淨係兩公婆去。

第三次印象最模糊,小石人直情完全唔記得。

人,的記憶是不可靠,隨著年月日流逝,有時會蠱惑地自我填補一些留白。

嗰朝早搭緊巴士時,佢問我點解咁有興緻嚟郊遊。

唔知呢啲算唔算抱怨,我表示佢十居其九十,出去時都係諗去邊度影嘢,心思冇諗啲大家都有興趣的活動。佢唔諗,我咪安排啲雙方都感興趣的。

到達目的地,買定穿梭旅遊車票,就去就近景點⬆行吓。

呢個設計係唔錯,見得清楚隻動物又唔會太騷擾到佢。

本來呢度重有嘢睇,但我想預鬆啲時間去等穿梭旅遊車。

因為嗰日冇乜遊人,我哋係包車。選擇咗觀音山站落。





如果要坐返穿梭巴士走,呢個景點行完要等相當時間下一班車先到。我同同學們第一次嚟係逕自行落山,頗長路程(對我而言),如果是花開季節沿途賞花也是一個好選擇。
魚籃觀音。像前一片半圓形草坪,佢哋放生猛禽時會有一些人一起做見證。自1994年成立至今此園野生動物拯救中心已接收超過71710隻動物。


有呢個高度



每年植樹以免水土繼續流失造成山泥傾瀉。

搭返車落山終點站係猛禽護理中心。




以上3幀小石人透過鐵絲網攝籠中鳥。
我到呢度其中一個目的,係睇吓呢個鸚鵡護理中心。
除咗鸚鵡之外,每隻接收的鳥類都有佢哋嘅故事。

⬆影嗰時以為係一隻,原來係兩隻蝽。


途中兩口子拖住手突有東西猛然在我手指咬咗一吓,頓觸電感嗌咗出嚟。係蜜蜂咬人事件。

買咗棵食用香草。
⬇園中的食嚐係素食店,好幾個人望完餐牌就走頭。
喺食嚐又畀蜜蜂在後頸咬咗一吓,今次冇上次咁大嗌,接受佢嘅咬。事關睇咗以下呢個牌。








張燈結綵

豹貓~佢自己再去返首景點呢度用手機影的。(我已需要在別處坐下休息,冇去一同參觀)




沒有留言:

發佈留言

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...