2024年9月29日星期日

享受生活·圖圖圖


 

佢話約咗攝友們翻洗貓仔。
最好笑係話週五隻褐魚鷹會飛近啲😄。

咁我週四就食咗頭啖湯先。。。
佢本來冇乜興趣影的雞,鬧巿中的山雞變咗鳳凰。

我找找附近有冇好嘢食,炮台山有間連續兩年都獲米芝蓮食嚐。午間去坐無虛席,等咗好快就有位。

魚事者。有唔同醬汁配搭。

跟手去咗附近油街一以前政府倉改建的供巿民休憩處:

我影1


我影2

我影3

我影4

我影5

我影6

影雞要行好多級樓梯或上落大斜坡

我影7

走嗰時影返落去。



原雞亦係山雞


週五

我唔去lu

最想知道係咪佢哋所講貓仔會飛近啲😁😄😸


當然係比上次週一遠,週五多人好多。不過一公一乸影到晒。





近期買賣操作
散戶作風

沽388
沽部份9988
沽部份2800
沽部份3

財運,參透到的是~想咗做好心理準備,做。
等,冇做,咁我之前係咁決定嘛。

同喜歡的人在一起健康地享受生活就是最大的幸福。



沒有留言:

發佈留言

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...