2021年5月26日星期三

執倉碎碎念

昨夜家中出現了這不速之客,細小卻行得快飛得迅捷,轉眼無影無蹤。當小石人組裝好器材拍了一張就不見了。😄

猶幸後來又再找到其身影。

這幀照片老公覺得非常滿意。

留意牠的眼睛是何等魔幻。

有被催眠的感覺呢。。。

蛾>哦

今年五月,個人覺得像時間停頓般漫長。納悶。。。

經常思考有那些情況說話可以省掉:

1.事後孔明。

2.對事情沒有幫助。

3.觀眾/聽眾群已耳熟能詳。

4.非表裡如一。

5.別人不願聽取的。

6.這個我超認同,別"兜篤將軍"。

7.有時就是不想講呀。

~想到再補充記錄~

問候 祝福 衷心讚美 感謝

有興趣 腦袋經常迴旋的就當然要表達,正所謂"唔講唔安樂。"

昨天執倉,砍掉很多股票,又逐步加倉反向作對沖。

今天沽掉部份煤氣,又忽發悟想,同一個價位,之前買現在賣就是想法和形勢轉變了,來來回回是愚是桔還是把握時機,看彩數吧。



 

11 則留言:

  1. 回覆
    1. 細過斗零😁
      我本來都想叫佢放啲實物作大小對比。後來選擇等老公自由發揮追蹤速拍好啲。向上爬牆好快,如果買咗隻股票係咁就正。

      刪除
    2. 如果大隻可以做標本,反正只有一晚壽命。

      刪除
    3. 係呀,影完咗之後冇耐,牠就魂歸穹蒼以外某處~壽命完結{縮作枯葉狀}。
      反而日前又有隻青蟬入屋圓寂,放咗好多日都齊全原好,自作標本。


      刪除
  2. >觀眾/聽眾群已耳熟能詳。

    師姐,上次留言之後,前兩日同朋友食飯我有新領悟

    就係,尋新聽眾

    只要不騷擾到人,有一萬人覺我的說話嘮叨,但能幫到一個的話,也是令世界好了一點。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你真宅心仁厚,經常抱著令世界好一點的美好善念。
      我傾向多思考以自身行為的改善去創造自己的世界,學習跟另一半相處得更好為依歸。
      能夠有機會跟如米兄這好網友互相啟發新構思已心滿意足。
      以前都有諗點"幫"人,現在崇尚人人平等的觀念,唔會用幫字因為似乎這意味著有尊卑之別。
      自己在情緒和修為上處理得好係最重要。再在網絡上真誠地分享及紀錄所作,隨緣讓有興趣又領悟得到的人接收訊息較有效和有感染力。

      刪除
  3. 係喎!講個笑話你知
    好耐好耐之前鄉下仔返地盤 當其時晚晚開ot到半夜地點係西貢樟木頭 附近仲有好多金塔喺度 有一晚差唔多十一二點收工 成班大隻佬行樓梯落到大堂準備走人。 点知個玻璃門有一隻羽毛球拍咁大嘅飛蛾伏喺度 當堂成班大隻佬企定定喺度煲煙仔傾下偈 幾分鐘都冇人夠膽行去個門道
    隔咗大概十分鐘有幾個雜工阿姐行落嚟 問我哋企曬喺度做乜? 哈...個個都話自己唔趕時間
    等到班大姐若無其事推開度門趕走咗隻飛蛾啦。 然後.....
    一班大隻佬沖曬出門口放監一樣☺

    回覆刪除
    回覆
    1. 百無禁忌,上次我奶奶往生後在道觀打嗰堂齋時,都有隻男人手掌咁大的蛾附在帳簾一直冇飛走。
      我查閱佛法中人如何詮釋蛾與亡魂的關係,法忍師父稱不是魂附於蛾而是有靈體的地方磁場易吸引蛾。
      (我未搵到任何根據去證實佢嘅說法)
      原來鄉下仔係個大隻佬😁,當時你哋夜孖孖出入靈聚地真係要多啲人一齊壯膽。呢年疫情啲人悶悶哋,有啲法科師傅曾走去探靈拍youtube。
      有冇都好,若大家處於不同維度異域都係唔好騷擾佢哋方是上著。

      刪除
    2. 嘻....
      鄉下仔係大隻佬後面遮住咗果個

      刪除
  4. 看來師姐是惜話如金的人喔
    同意"良言一句三冬暖"
    讚美的話,如果真誠說出來,聽者會好受用

    回覆刪除
    回覆
    1. 人際關係,有冇試過一句說話就反目;與人生死不相往來。。。
      不虛假的交往而令雙方心生歡喜談何容易。平時多在這方面思考繼而實踐活於其中,做好己方。我講的都是自己願景,其他人的生活哲學是各自有其道修其行。我個人比較獨孤古怪😅

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...