2022年4月21日星期四

消費券:咁難得真係用得著,你竟然同我講。。


大家可以選擇由下面入題😄開始睇。

如果你想由頭睇篇文,我一樣咁開心。


 話說裝修最有樂趣的是好似好多錢未開頭咁,豪氣買買買選購付得起又高質素的產品。

要長期黐住的如地磚 牆磚 電掣 電線 熱水爐等,你哋知我講乜,特別要com 小巧(有時) 同自己見到真心喜歡。

大門喎,睇外表先啦,咁我一見到啲琴款 加金屬葉圖案 似夾萬的就好奇又興高彩烈咁睇。可能佢覺得嗰間啲物料麻麻,最主要係小石人有位對佢好好的前工作客戶有介紹某間買門,似乎佢對呢間唔太感興趣。

去到佢話介紹嗰間,啱啱我夠鐘要完成埋啲手遊限時任務,而且啲門是一排要逐度揭,我就好冇禮貌地叫小石人自己睇。佢又揀唔到。其實我目立吓眼有啲款咪就係頭先有琴款嗰間的一樣。佢見我咁,佢又冇心機睇,個店員一定好唔鍾意我。

睇到下幾間,嗱,呢啲就吸引到我。擺出嚟的特色款metal look。據講係新款,但佢又似乎唔感興趣。行完。

問佢喜歡啲乜,原來係啲比較傳統木色木紋嗰啲。

我哋全屋已揀晒木紋有凹凸感的地磚㗎喇。

咁佢話鐵刀木+有啲金屬嗰款。呢款我都鍾意。而我見完咁新穎metal look,係咪畀自己多啲新鮮感呢又貴氣。未決定到就大家諗吓先啦。最重要都係要有防火合格的質素。同問吓管理處在門顏色有冇特別要求。

呢間的售貨員都好好,提醒到我哋好多忽略咗嘅嘢。我通常會問返個呢類sales貴姓,咁下次落單再搵返佢。

沉澱咗思緒一段時間,大家都可能估到屬意揀乜。

第二次再去又問清楚,要有防火規格就要加錢。

運送方面陸路,打通咗關係都要成個幾月先到。

電子鎖新款防盜眼都可以一條龍買晒。

售貨員開張報價單,我話我哋買㗎喇。

(小石人事後話個售貨員聽到開單對眼閃晒好興奮,另外講疫情期間運輸安排時sales說起來好自豪。<我冇留意到。>)

因為要睇埋蓮花頭花灑,就留啲門鎖同防盜眼喺售門鋪轉頭攞返。

本來之前我想幫襯埋賣洗碗碟機的樓上舖買蓮頭花灑,但係小石人想買進口產品。

點知行街舖我又睇中最新最貴嗰隻,重要係撳掣開關。因為洗手間好細,企缸超細,

嗰個款有一個小盒設計可以擺嘢。佢話為咗咁買貴咁多值唔值。我答:多個空間擺嘢計返呎價值,而且我哋有好多樽清潔用品。後來發現淨係嗰款先用到,因為以我哋個擺位設計第二啲連埋龍頭位佔位多到企唔到。

返去賣門舖攞嘢,小石人要再回花灑舖度清楚啲位,咁佢錯過咗一幕精彩真人show。

事源去親啲舖頭,之後就招到多啲客入嚟睇同選購。

呢對夫婦似係要搵一度安裝於狹窄空間的門,呢間舖有度巴士木摺門,但個男的想裝趟門。個女人突然好大聲嗌連手指指:"我就係唔要趟門,安咗喺厨房我乜都睇唔到淨係見到地下條軌!"

佢伴侶同個售貨員,兩個男人靜晒。

我心諗:"小姐,呢個世界有冇軌吊趟門架,我最近先幫襯咗間樓上舖,服務態度好好,有版睇又平過街舖。"但我冇理由在賣門舖介紹畀佢倒人米架。呢間舖啲人又招呼得咁好咁周到。

接待佢嘅係另一位好有禮貌的亞叔。窒咗一陣,亞叔陰聲細氣話,不如畫吓間屋佈局再從長計議。

心想:總有一啲大庭廣眾,唔顧伴侶情面的女人。

入題😄

講咗咁耐,呢間地舖可以用消費券找數架,我哋訂門嗰時未到四月,尾數可以用得著。

小石人前日放工就去找數,點知佢唔記得帶另一部用支付寶的電話,因為而家佢多數留畀我在家用嚟打機。

佢:"我已經到咗旺角,不如用咭找條尾數。消費券都可以找抽油煙機條數。"

門尾數7000

抽油煙機尾數5000

你用消費券找一張我找另一張咪用到晒囉,好過攪埋啲唔想買嘅嘢啦。

我堅持。。。。。

7 則留言:

  1. 師姐,為錢爭拗傷夫妻感情,不值得呀!

    放下執著,人會開心啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你咁唔得閒都過嚟勸我。十分相信米兄是出於善意,想我活得更開心。
      我倆夫妻的相處很多時都是鼓勵表達想法(我是這樣認為)。
      最好的做法是問我要日夜共對的人實際感受和怎樣看這件事。
      他的反應就是覺得很奇怪你們會覺得我們在爭拗。跟我一起的伴侶清楚我從來不會為錢影響感情。
      購買力的安排和適當運用,裝修的全盤考量,日後看見裝修後不同家居設計選料有著一些有趣又深刻故事不是很美好嗎?

      刪除
    2. 》跟我一起的伴侶清楚我從來不會為錢影響感情。

      明。最緊要你倆個都覺得舒服同開心。每對情侶都有不同的相處方式,最緊要好似你咁講,有溝通~

      :)

      刪除
  2. X2。不能說得更好。:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 米兄說得好請多多移玉步看他的網誌。
      匿名者的身份實在不知道你認識我有幾多。
      文章又只是我人生 遭遇的片面,你就同意我是在執著金錢而會同伴侶爭拗。

      刪除
  3. 五千用半年, 出街搭車食飯都用得晒, 唔洗急

    回覆刪除
    回覆
    1. 不知道unknown有否看我們之前用消費券買金。有些紀念價值和保值。我少出街又冇乜堂食。兩個都係用支付寶處理。想一兩樣嘢攪好佢免得少數計嚟計去。上次買完金重買咗盒花膠添。

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...