2022年4月29日星期五

T


 新買Tshirt我哋都會選購快乾透氣衣物。綿質索汗,久而久之啲汗臭蝕咗入衣料內,浸洗消毒反覆煎煮清洗都甩唔到浸味。物盡其用的我會剪咗佢嚟抹地。

昨日放工佢去買衫,佢似乎都習慣咗會問吓我揀乜嘢色。事關以前佢多數係灰黑藍綠,自從識咗我佢就被轉化為著多啲色彩的衫。橙色紅色😮。著咗上去試吓先啦。

其實呢3隻色買兩件,都問,咪佢以前揀嘅色(呢句心諗)。我又大條道理咁答,而家你已有件還算新淨的灰色,鬆出嚟開工的是藍色同綠色。

佢十一月生日,我話我送畀老公的生日🎁。實用 有需要 自己揀 鍾意的,唔使理係咪正日,幾好。

前嗰排放晒啲阿里巴巴正股,伺低吸納,呢個過程覺得有少少壓力,佢係慢慢回落,我貪心想等低啲,同希望4月結算會插多一嘢。

調整心態,發覺自己無論點都要在相對低位入返啲。因為完全唔買,一抽高我知自己會好唔開心。

27/4 84.5買

29/4 102.2沽

叫做再追返啲。

好多隻都有排追,下風牌。耐性兼檢視自己心理狀況,有壓力就試圖搵吓來源制定和執行然後解決佢。

大巿跌冇人講到答案畀另一個人知喇。睇人操作都唔係辦法,人人揸住副牌唔同,櫃桶籌碼數量不一。

好網友會睇吓我的狀況,呢度啲嘢參考價值不大。

成熟的人,買乜做乜都有經過思考,用心睇過別人的網誌可窺一二。作為觀察者我就選擇唔置喙。

人哋講嘅嘢,有冇試過 做過?冇,咁有乜好畀意見。有,對方想交流傾得開心咪爹吓。對方一路唔答,自己又要大方識趣。

以上全部講我自己。




7 則留言:

  1. 我今日都買左嘢... 但掉轉係買返好保守既新鴻基同埋中銀... 用泥收息...

    回覆刪除
    回覆
    1. 中銀3988我最近3.12沽晒,吼緊若有低位先入返。

      刪除
    2. 3988等低位都啱呀!

      我調整緊我既做法。遲啲會寫出泥。

      刪除
  2. 認同文章末段
    我自己都覺得,自己寫嘅嘢,參考價值不大。
    不過,寫嚟畀自己睇,做吓檢討,又唔錯
    睇你嘅blog, 係開心事,呢樣係真嘅

    回覆刪除
  3. "寫嚟畀自己睇,做吓檢討,又唔錯"
    似乎上浸跌落嚟,貓識收手,都係一個焉知非福之大幸情況。
    寫咗出嚟更有機會檢視到自己的盲點。第二日睇返啲攪笑嘢。
    呢度係立體寫實有笑有淚盪氣迴腸之腦細之作。😆🎉🎊
    祝濼言身體健康。

    回覆刪除
    回覆
    1. 人貴坦率相向.........
      讓我....坦蕩蕩
      哈。......

      刪除
    2. 細個或未開竅要做到坦蕩蕩需下決心改陋習及遇上機緣。
      表裡如一就算日後開始腦退化都有跡可尋! 😅
      男士做工程,一開工就個個坦蕩蕩,問咗冇嘢再搵我,我就快啲走。哈

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...