2022年4月20日星期三

疫情下的大裝修


鳳坑一景,平時水漲係過唔到個島。前兩日小石人話趁再度返另一間公司開工前同我去一次郊遊。過完個島返轉頭就見到相中呢位兄台在寫生,好有文化氣息。小石人非常滿意的這幀作品,佢話神來之筆。
今次茶座食肆冇星洲米因為話買唔到咖哩。見隔離枱叫咗煎蠔餅又姑且試吓。嘩蠔仔好足洗得乾淨又煮得嫩滑,出乎意料地好味。
唔影相唔知自己身形已膨脹咗好多。我估係思量買股票策略同埋等待買賣做成的無形壓力引致我食多咗好多嘢尤其係肉類。加之因為裝修做唔到斷食,距離上次已一年多了。

唔記得有冇喺呢度提過上年年尾小石人再度被舊公司叫休息,第二次係個老闆客客氣氣咁同佢講,咁樣係一個比較完滿同多贏的做法。老公能做到邊度畀人cake倒,邊度起返身,作為妻子真心為佢驕傲。

老公放悠長假期,最啱就係時候開展全屋大裝修工程。佢自己睇呢啲全屋裝修工程,未試過,慳到好多錢之餘又係一個好好的學習機會。而且佢自己做判頭的工作好多事情都有商有量,過程九成九時間都係愉快的,因為我有好多天馬行空又奇怪獨特的想法。裝修期間我吵過兩次大大鑊的。第二次我吵鬧時亞FA~已嚟咗我哋屋企,FA~直情成隻僵硬咗,唔敢郁唔敢出聲。相處嘅真實面就係有時會激烈表達情緒。

1.各種跡象顯示個業主係好緊張間屋,佢哋連做完打掃啲爛布同用過嘅手套都要晾喺度唔掉唔帶走。教我哋用佢條鎖匙開大門閘時都躡手躡腳輕輕行事,開個鋁窗都叮囑我哋話個裝窗師父稱要雙手平均開先對稱😅。咁亞大佬小石人,換咗佢啲燈嘅座同任何物品係咪要留返條"屍"畀個業主呢。。。。又要問我,叫佢要留,佢又話掉咗要喺垃圾桶執返,重要對我唔耐煩地回答,係咪扯起我把🔥。(之前已經對間屋好多唔滿意)我同佢解釋,咁好彩租到咁近咁方便,有時啲嘢就唔好成日著眼住呢間屋啲唔妥善的地方啦。我沖第一次涼就好似粵語長片咁搽晒番梘先撳到個花灑制,沖力chok甩咗水龍頭同花灑喉的連接四圍射水又凍又唔知點算都冇半句怨言啦。

2.一切物資都因疫情延誤送貨日期,幾條及一塊大窗台雲石都要兩至三星期先送到。因為唔想佢咁辛苦一向都係同佢講使錢要人送貨上到屋企,唔好慳就叫人樓下交收自己搬。賣雲石個哥仔係好有禮貌又爽手,他有表示啲雲石好脆要喺石底做加固鐵條。有貨後佢哋電話聯絡收貨時,驟耳聽佢哋電話對答呢個哥仔又問小石人樓下交收定上樓(價錢唔同)。小石人話得幾條雲石自己搬到。
咁。。。就喺老公小心翼翼將佢哋搬到達家中擺放時"突"(佢形容係好似餅乾斷開的聲音),塊大雲石就裂咗。佢回到我面前我見佢面色變晒就知道有嘢令佢心情好唔平伏。咁就當然喺呢啲時候唔好出聲由佢冷靜吓。事後兩次企喺佢嗰邊安慰佢,我嘅感覺就係個個我提出的方案佢就駁返我轉頭。到我話嗰個哥仔唔應該再問小石人係咪自己搬上樓,老公又話唔怪得人。🔥🔥🔥呢個時候我忍唔住嚟料嘞!
"我一路都企喺你嗰邊安慰你,又從冇怪責過你。時間延誤咪慢慢整同等待。你可唔可以唔好怪責自己同企喺人哋嗰邊講嘢呀"
跟住駁完👄佢就係砰門走咗。。。。

嗱,轉頭好快就message同我講對唔住。呢啲咪叻同清醒得快。

生活的火花

之後再等幾個禮拜雲石又到嘞,今次送到戶同埋加咗塊木板喺底做承托,但係。。。。
瞓瞓吓覺佢突然提起話第二朝早同個油漆師父搬塊雲石由A到B點(下面嘅原因我聽唔到)
因為我個腦就係講緊你有冇攪錯呀!
咁我同佢講,你唔好再自己郁塊石喇,等個泥水要嚟做的時候先同嗰個專門負責的師父一齊搬啦。
佢淡然咁答應。
我話呢個建議值得你讚我同答好丫啦。
塊石再有乜閃失你受唔住架喇。。。

新返嗰塊石紋靚同彩好多,我哋又諗到用塊裂石由老公自行切割做第二啲用途物盡其用。

紀錄得咁詳細留嚟自己第二日如果睇返知道乜嘢事。因為之前啲嘢就咁一句寫完就係完全唔記得自己嬲乜。

東拉西扯,零碎回憶。有心情再敍述吓其他。

衷心肯定小石人好叻同做得超凡地好。遇到的接近全部都係好專業同工作態度好好的人,有著我哋美好回憶的工程。

😆😄
🙏

沒有留言:

發佈留言

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...