2022年4月12日星期二

FA~的藝術相

小石人話多啲雜訊有油畫粗粒感。

表面可愛親人,聲音嬌嗲背後係性格複雜多重,容易令人放下戒心。



你養緊一隻有攻擊力的猛禽呀~最近才發現佢有睡意時會好似踱橋咁tap腳趾。條裝修數諗掂未呀,FA~
 

有一陣子被定性為觀賞鳥,齋睇。

9 則留言:

  1. 有好多毛針生緊出嚟
    好快又會變番靚女
    感覺上
    覺得佢眼神有啲呆滯
    似係鬱鬱不歡心情唔太好
    會唔會係掛住以前個主人
    鸚鵡好鬼長情㗎
    佢膊頭肌肉有D縮起。 似乎係精神緊張嘅表現
    因為鳥類覺得環境唔放心嘅時候 通常會縮起膊頭D肌肉。方便一有危險就可以隨時起飛走人
    係心理反射作用
    整體上 F A 外觀四正頭板夠大 身體比例ok腳趾亦冇問題
    哈....
    絕對係靚女一名
    慢慢搞番好佢D情緒
    將來一定唔會令你哋失望

    回覆刪除
    回覆
    1. 毛針:我又令佢驚同嬲一次,因為我唔識。😄小石人嗰句是對的,唔識唔好攪。
      佢完美呈現動物界的
      Fight Freeze Flight去對應唔同逆境。我哋努力製造一個較理想的生活畀佢啦。
      我老公讚你呀,好熟識又深入了解啲鳥類。

      刪除
    2. F A 顏色鮮艷迷人
      就算齋睇都百看不厭

      嘻....

      刪除
    3. 鄉下仔只懂皮毛遠遠未夠
      平時同啲雀友互相交流所以有小小了解
      哈....
      可惜始終郁係能力有限
      否則(滴滴)同(執到)就唔使去買鹹鴨蛋

      刪除
    4. 定數。
      人,在當時已盡咗力。
      條件俱足先有想要的結果。
      生存是為下次機會來時已準備好。

      刪除
  2. 有次我同小石人講緊股票經,隻手攞住支筆撩撩吓。FA~就對住我咯咯雞咁叫(表示不滿就係咁)
    小石人話我好似指揮家咁令佢咁叫法。。。非也。
    原來係佢咯我覺得我嘈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈.....
      個畫面似係度緊馬仔多啲

      刪除
    2. 小石人曾參觀騎術學校,用甘筍餵馬時感覺到啲🐎個嘴好似兩片豆腐咁架。
      我都去過騎馬同樂日,啲退役馬物盡其用。
      評馬人都是驃叔最正。😁

      刪除
    3. 嘩! 多姿多彩嘅生活
      豐盛人生
      哈... 驃叔真係前無古人後無來者
      拍電影一樣咁正

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...