2022年5月4日星期三

登堂入室·電動床

貓,呢啲係整咗出嚟嘅效果。
今日又要上去接應地毡送貨員,心血來潮不如影吓畀大家睇吓。呢度,老公諗住整暗門,鐵骨上會安返石膏板。揀西班牙女郎色系漆油~蕃茄/辣椒紅色,夠唔夠辛辣刺激😆😄

傳說中的巴士摺門。用三摺門較厚身,物料方面老公都度咗諗咗好耐。上面有趟氣窗,係咪好通爽特式呢。原本只兩公婆呢度門都可以唔整。但萬一有稀客到訪,人哋閂咗廳同中庭之間的門,咁我哋咪入唔到自己房😄😅。如果我哋喺房,出嚟咪行唔通,+上厠所始終有穢氣,擋擋遮遮好啲。
諗嚟諗去亞FA~多數都係長駐中庭衣帽間,事關有多度門隔音,佢嗌破喉嚨都唔會嘈到鄰居,嘿嘿嘿。
呢兩日我隻鸚鵡先多次輸出100分貝以上雄壯鸚聲,我聾聾哋仍感到耳膜震痛。而且煮嘢食而家成日都要就住佢厨房出入關門同有時熄機,電水煲聲 抽油煙機 焗爐都會刺激到佢。連老公吹頭FA~都嗌,遷就到老公對佢都🔥🔥哋。我哋食嘢佢有時又拍晒翼刮起巨風,以前唔知係咪皇帝旁邊潑扇宮女?好似試圖將張椅爪飛離地。(house of the dead其中一個boss?暴風女?)如果得就係一項壯舉(所以老公擺咗個8~9磅大鐵鎚穩住張椅。
言歸家居,家中各處採光度都變得好好。
有次入主人房,3幅昨日再見色系牆+一幅較深色的橙花油,覺得入面好似發光咁,咁橋又襯晒條雲石晚霞紅。而家啲漆油溝出嚟可以玩色系配襯特色牆,正。睇到家中的牆漆似剝殼雞蛋咁滑一滑好開心,個師傅又係小石人識得同好有心機做。有日個漆師父(唔係"師父愛你"嗰個)話佢老豆屋企有嘢要緊急維修,咁當然要畀人做咗緊急事的。

第二部份
電(動)床我想咗好耐,人體工學背靠坐喺床上睇電視舒服過以前碧麗宮睇Gone with the wind.幾年前睇嗰時有折。後來情緒病 老公重返緊工 ,好彩思前想後咁耐先實行,因為嗰時窗外景觀優美,諗住將傢俬床舖升高睇景,但要解決好多問題(因為又係話唔畀改長啲窗)。
而家已經冇咗個靚景,回想嘆慢版都有其好處,好多嘢就是不能強求。
現時個主人房佈局精心。最主要老公睇芒時我坐喺床上可以見住佢。以前擺位就淨係見住佢背影。
發覺佢只能在現在睡處坐好短時間,因為實在唔舒服。希望第二日多啲佢有興趣嘅影片可以一齊溫馨電影欣賞。
呢間賣床的,哈,而家又有折。詢問過現時正席裝修,唔知佢折扣到幾時?(每張慳返幾仟蚊)。咁個負責人話可以落訂,要送貨時才通知。
我想講嘅係佢哋啲女職員:
我轉數落咗訂,第一個女仔,一打嚟覆單就唔識讀我個姓(英文)~(唔緊要),講咗中文畀佢知之後,
佢竟然話:"你係咪串錯咗,我幫妳改返。"
我:"呢個係我個姓氏,我唔會寫錯的!"
跟住佢又問我幾時可以送貨。
(我心諗,亞小姐,開首就已經同你哋負責人問清楚講清楚我嘅狀況。)
我答:落訂前已同你哋講過我的情況,喺落訂過數備註亦寫咗我正席裝修,裝修好再通知你哋。
(我心諗:重問)。

好嘞,過一排,另一個女人又打嚟。又係問我啲床幾時送貨。
我儘量保持平和,
答:"已經告訴你們我哋裝修緊,而家疫情關係樣樣延誤,未知幾時。"
佢:"我明白,唔知4月尾送到未呢?"
我:"咁上海幾時開到關,我啲櫃啲物料喺嗰度訂,佢幾時開到,我話到畀你知。"
佢:"冇,因為已預留咗你訂的床,有人而家訂貨,我哋5月中再返貨,想問幾時要貨同可唔可以畀咗佢哋先。"
我:"我都唔想咁,但妳一方面話明,一方面就重覆不停問我幾時可以送貨(乾笑兩聲),我真係答唔到你!"已經講咗好多次畀妳知喇。
收線後,老公話好彩係老婆接呢個電話,而家樣樣都延誤晒,人心情又唔好。
我:"最好畀個電話亞FA~答佢囉。"
鸚鵡會講:"好丫。。。FA~.....kakaka(笑袋笑聲)"
 

沒有留言:

發佈留言

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...