2023年5月31日星期三

大澳舊物(多圖)

唔知呢間放置懷舊物件的地方幾時啟業,去過大澳幾次嗰時都冇發現。




      佢話畀我知其中一種捕魚方法。唷,冇扮唔識添。我知架,以前曾經親眼見過人隔一段魚絲落大鈎(上網查呢種叫延繩釣法),收繩時好運的會有不同魚獲,大嘢,花婆婆(有花紋藍色的大(魚追))、藍色大花蟹、斑,總之會給大家不同驚喜。


       屋企有,不過冇咁重同大。
      靚



      噴火出嚟燒乜嘅呢。


   屋企有。




整餅模,影玻璃飾櫃小心倒影入鏡。

好鍾意欣賞呢啲。


我哋屋企都有把類似左上角放置的風扇,小石人以前特登去鴨寮街買的,重郁得。
個睇場嘅亞伯剪住腳甲坐陣。

唔知由幾時開始,參觀完 或 幫襯完食甜品(上兩篇貼過的太極&椰汁糕)都會向那位提供服務的員工、義工?說聲唔該先走。
 

9 則留言:

  1. 你啲post可以schedule佢隔日出一个,否则好容易miss。
    大澳,曾经成日由東涌行去,直到几年前有一排有班村民又造铁閘又用人肉攔路又粗口,報警, 搵埋記者(Donald trump首次中covid19果日)都冇用,太煩,冇再去。

    回覆刪除
  2. 似我賣估票嘛,一次過冇耐性慢慢出。😆
    我估唔到有人會驚miss,好開心呢。
    多謝提醒,完全醒唔起用預較出文時間功能添。

    回覆刪除
  3. 做實驗係有可愛的讀者唔怕麻煩撳返之前啲嚟睇。屬少數。如果我將前面嗰啲link埋在最面嗰篇尾可能大家會用貴手撳多兩吓。

    回覆刪除
  4. 睇咗所述嗰單惡霸事件,其中有個大膽敢言的村民估計係當地人擬向政府申請建車路定行人路未果搵行山人士開刀。
    鹿頸鳳坑村在疫情期間都有建閘封村,佢哋似乎真係因疫情關係唔想多閒雜遠足人士行近村,好彩嗰度有另一條石屎路供人往返。而嗰度的食店及村民會賣茶果畀啲客,所以係歡迎有人流及沒有衝突。
    利益作怪。

    回覆刪除
  5. 果個大膽敢言的白頭村民就係咁小人老母, 記者一到就轉口風扮斯文. 疫情關係唔想多閒雜遠足人士行近村係借口.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈哈,原來係咁。
      表面真係唔可靠。我太天真。(個心笑得好厲害)

      刪除
    2. 我在訴說釣魚方法時就諗起你。
      好叻。
      我而家重唔係幾捨得掉啲釣魚用具。實在太好玩,上水嗰吓好奇釣到乜的驚喜好鍾意。

      刪除
    3. 我知。自由兄貼過一幅魚鈎鈎住人口圖話自己以前釣而家唔釣丫嘛。
      所以咪覺得你甩到呢種玩樂好叻。

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...