2023年5月17日星期三

飢腸轆轆無飽期

 

佢今日好開心呀,返工嗰度形容為仙境。搵到咁大竇雛鳥嚟影。



成堆雀:我我我我我



遠距離用手機拍到一對葵花鸚鵡雄偉叫聲互相呼應。

可能放咗亞FA~喺呢處附近都生存到?

春來哺幼雛
清明初長形
孜孜勤添食
鳥去留吉窩
續回成雀歸
復再始生機





15 則留言:

  1. 回覆
    1. 😊時間自由、財務自由、心境自由。
      想問吓而家重有邊度飲到美味的杏汁豬肺湯?

      刪除
    2. 除咗個別地方
      我都好少出去幫襯
      杏汁燉豬肺=自己一雙手
      + 一個心
      一定好飲過出面
      哈.....

      刪除
    3. 係呀,呢幾日搵咗啲食肆都冇啱心水。
      😅

      刪除
    4. 師姐成日影相
      有冇試過四圍去搵下香港樹王
      野生嗰啲喎

      刪除
    5. 冇特登去尋。野生喎,有冇介紹。
      比較有印象的是動植物公園非正門嗰棵100年白蘭,估唔係野生。
      (目立)吓香港古樹名木,都似非野生。

      刪除
    6. 唔喺呢度講出嚟
      驚畀人踩死佢
      我搵下有冇相send畀你
      可惜上次山竹之後
      有棵喺大嶼山都冇咗囉
      有一棵係船灣淡水湖行入去老虎笏中途經過一個冇人荒廢咗嘅村 嗰度同個friend行過都有啲心寒
      裏面有一棵我喺香港見過直徑最大㗎
      我估計 十個八個人都攬唔曬
      但我嗰日蕩失路
      所以冇心情影相
      哈....

      刪除
    7. 哈哈哈,行到你都蕩失路,我諗我似入結界咁走唔出嚟都未定。
      前嗰排睇視頻,有個女仔玩solo,恕我冇膽又冇體力,,,
      古某重要唔捱得去到山旮旯都會帶埋啲美食~凡立貝刺身😆。

      刪除
  2. 難得搵到雀窦響咁低位,我公園都冇幸見過,𣎴過好快畀人破壞。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你唔奇怪~乜佢唔係返工架咩。。。
      原來個竇喺佢裝修緊單工程間屋入面的。
      真竹樹太細整多棵假的。啲紅耳鵯就築咗巢。
      佢今日睇住個無敵景食自備晏餐。😋😊

      刪除
    2. 唔奇,可以返公前公園晨運,返工路過,返工起公園?農林管理主管?什致蛇王去打雀?

      刪除
    3. 佢哋嗰行,而家似乎no 得🐍。
      前幾次去鳳坑,有見過一班人上到山,得一、兩個人落手落腳油個牌。。。

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...