2023年5月31日星期三

大澳佢影(多圖)

本來佢想行落泥灘,太軟腍深陷,鞋都黐滿泥漿,折返。




 






佢梗唔止影咁少,風景唔重覆。
兩個一齊影間舊屋頂生滿的植物,咦,呢條窄巷企嘅位背後間舖!
我冇同佢講係賣乜嘢的,行前巷的盡頭冇嘢睇返轉頭都畀佢發現到。
賣-----升棺發材😛

今日連續出咗4篇,有興趣撳返前面嗰啲嚟睇。

多謝各位有興趣睇香港人成日都去郊遊的熱點大澳遊記。回饋大家的誠意,貼返前兩篇同系網誌方便大家。



我哋玩緊誰家糯米糍遊戲,貼相搵緊真身。。。😋











18 則留言:

  1. 有個阿伯喺大澳買糯米糍
    好食到不得了。 不過都係好耐之前嘅事
    嗰時聽佢講日本仔買咗個食
    之后
    跪喺度求教做法
    佢都唔肯

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知會唔會係消防局附近間搭幾條木的舖仔呢。冇咗喇,甫進大澳到嗰度沿途咁多美食,去到嗰賣糯米糍度已食飽晒。又,年紀可能太老唔再開舖。

      刪除
    2. 上個月再去食過,阿伯年紀太老可能不是每日都開舖,是我食過最好食的糯米糍!

      刪除
    3. 多謝Bill兄報料。😊
      世事常變,成了可遇不可求。

      刪除
    4. 對上一次入去食係同鄉下妹好似有十幾廿年???
      喺嗰度買幾個糯米糍
      如果冇記錯嗰間屋近海邊 環境一流零舍好味
      阿伯仲響樹身壯力健
      搵機會盡快去
      試多幾次先
      佢糯米糍個皮真係好味道 唔識形容
      但係唔會成日開鋪
      就幾考起??
      如果佢生於其他國家
      可能已經係國寶級别
      希望有人傳承!


      刪除
    5. 係咪呢間呀?貼咗地埗啲相。冇電話問唔到有冇開舖,舊式經營。鄉下仔去學唔知佢肯唔肯教呢。。。😆

      刪除
    6. 好似唔係呢間喎!
      我食嗰間係一排排石屋
      好近海邊。
      我試下搵街景搵唔搵到
      死火啦我而家
      今晚就想食添

      刪除
  2. 咁我唔知我去嗰日有冇開舖了,我都冇經過呢度。之前幫襯的係第二間,要更正返。

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 咁又唔知Bill兄講邊間了😆。
      好難捉摸。。

      刪除
    2. 嘻......
      我覺得自己整或者
      唔太難

      刪除
    3. 鍾意芒果餡多啲~😋,以前長洲嗰間,一個芒果切完兩邊核唔要,啖啖都有芒果美味。

      刪除
    4. 有啲想返去細個嗰陣
      哈...
      陣間寫封信畀叮噹先

      刪除
    5. 係呀,以前貧乏,啲嘢特別好味。鹽油水碌啲瀨尿蝦都回味無窮。為食街唔好諗背後製作過程~炒田螺東風螺炒蜆,細個時覺得好細碟,滋味非常。

      刪除
  4. 今日再搵過
    鄉下妹話應該係呢間
    不過以前規模好似細 D
    可能當時未出名

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。當時掛住睇鄉下妹,想像嗰度好浪漫好優美環境。。。😆非常好。
      佢清醒啲。

      刪除
    2. 我記得個畫面同街景圖唔同喎
      真係唔係咁㗎喎!
      嘻.....

      刪除
    3. 可能記啱,間舖變咗佈局。😊
      出咗FA~近照s同片。

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...