2024年2月28日星期三

同佢飯聚


 中學同學11月生日,但因為佢12月全個月plan咗去日本,重整個行程的旅遊照whatapp畀我。

佢回港後,一來呢排我成日病,天氣又耐唔耐非常嚴寒,跟住小石人工傷整親隻腳。卒之要到2月16日先約中學同學食嘢。

佢經常都提議啲我未去過嘅食嚐,今次呢間唔錯。



係間有午巿的bar。

佢事前問咗當日有冇set,佢話連set有杯含酒精飲品餐牌價$3x。


女侍應友善,重係bartender。








佢預早講咗畀我知,可能個餐份量比較多,會帶定食物盒打包。

傾咗一輪偈。帶一片雞薄餅畀小石人試吓(後記:老公話幾好食。)

餐後散步途經尖東,發現有間賣湯的專門店,有豬肺湯,咁又買兩盒返家,雖然唔係我想嗰隻🐷肺湯(杏汁呀),頂住檔先。

源頭減廢,用紙盒外賣食物,好好呀。老公又話好好飲,我覺得....


沒有留言:

發佈留言

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...