2024年2月4日星期日

修練在民間


 呢幾日發生太多事。

週四2月1日

事關日前小石人跌傷左腳往急症室,醫生有寫咗張可往物理治療部預約的紙畀佢。事發後我忙於借輪椅,陪老公睇跌打等,到是日先打電話去物理治療部查詢。

接電話的告知我可下載HA go處理預約事宜。一攪親呢啲登記,耳邊就會有一啲不耐煩的聲音。時代轉變,就係要適應。

呢個app簡易,用佢電話順利登記好後,預約物理治療只需將右上角條碼素描,醫院方面就會跟進處理。普通門診,個app碌出嚟嘅資料,除離島外,其他診所都係全天候滿額。咁我又試吓不停打電話錄音預約,上網摷吓有冇乜嘢秘訣。

週五2月2日

第二日午間物理治療部就有人回電問當日兩點可否應診,又教小石人先到自助繳費機交咗錢先。

好彩嗰朝早上未去睇跌打。咁就要諗吓交通工具安排。記得之前同奶奶覆診預約可載坐輪椅人士的士,咁又上網搵吓。

今次呢間唔使寫嚟寫去,打電話去預約都得,佢話要24小時前預約,我話咗個情況畀佢知,即時約又得喎。睇錶再加佰二蚊,畀啦。司機比較有耐性,省咗唔使上落輪椅入普通的士車箱內(佢隻腳情況咁樣處理較安全),亦唔使抽輪椅上車尾箱。

預鬆啲時間以防突發事情。果然,去到自助繳費機試咗好多次都唔得。唔好X住。我即時行入物理治療部話畀接待人員知,佢整咗一輪就叫我去醫院繳費處畀錢。本來小石人叫我自己去留佢喺診症樓層。咪嘞,一來我未必記得留咗佢喺邊😄,最主要係佢都要知吓程序,醫院啲地平且滑,幾好推(輪椅)。有時多人,話唔定有輪椅優先呢(物理治療部有,普通繳費處冇)。

順利完成,去返物理治療部等。原來佢唔係有給老公物理治療,而係配拐杖(如圖),度好高度去復康店買,售後冇得退貨。有問吓啲物理治療師知唔知預約門診邊啲時間較易預約到,有人話每小時開始都可試吓。

叫返嗰個台的士,好快就到醫院門口。老公醒,我哋直接去跌打醫館,喺將近下午三點打一次門診電話,過咗三點打咗兩次就有當晚八點的期,老公問我有冇第二日的期😁。最終決定要啦,咁難先有期,尾隨兩日是週六、日咪重難。完成跌打治療後,買咗啲嘢返屋企食完,我好快瞓著咗,佢又瞓。回魂覺一醒來,又係預備出發。

因為已有拐杖同埋做咗幾日跌打治療腳落地冇咁痛,咁就搵吓普通電召的士。一度就話最低消費七十。老公話去的士站搭普通的士。又係好耐都等唔到。多數喺附近接客走唔埋的士站。

好耐之後有架停咗埋嚟。我問佢去唔去嗰間門診。佢個樣好唔滿意。悔氣地答我冇得唔去。我諗我講呢句說話觸動到佢嘅神經。

(事源意外事發當晚離開急症室推住輪椅去的士站時,老公叫我問第一架的士去唔去我哋住處,嗰架係紅的,的士司機話自己要食飯,唔載我哋。我問第二架個的士司機好友善又幫我搬架輪椅上落車尾箱。)

我問呢句時冇諗拒唔拒載事宜,唔願意載我係唔會勉強。

講返,上咗悔氣司機的士後,司機又話妳咁樣問唔會有人載妳嘅。

(又唔載唔得,轉頭又話唔會有人載。。。。)

跟住小石人同我傾偈,又唔知踩親佢邊度,對我非常敵視。到目的地後佢冇幫我落架輪椅。

(後記:若唔係大鐘已迫近診症登記時間,我會同佢講,唔好勉強。我哋再等)

九點半後完成睇門診,我致電另一間電召,收到order冇覆,再打一次又係應咗唔覆。

推老公的輪椅到一個較多的士的街口,去到又係冇的士。等咗一輪又大風又凍,打電話畀最低消費七十嗰度。打完呢個電話轉頭就有好多吉的士出現😄😄😄😄😄。

電召的士到來,呢位司機友善。在車箱內同老公傾談時,我講咗一句,最緊要係樂意去做。司機有幫我一同搬輪椅上落車尾箱。

呢幾日出入屋企大堂時,有啲保安員等我自己推玻璃門。有一次,一個保安員開咗一邊玻璃門,我試圖推過狹窄門位,過唔到,嗰個保安只是企喺開住門嗰面的原地。老公想一路由佢坐喺輪椅推開另一扇關著的玻璃門一路由我推輪椅過。

(有啲滾滾地的我)

說:唔差在喇。

(立時逕自行去推開並固定另一度未開的門)

當次老公睇完跌打,我發覺自己心不在焉。呢啲情況唔好再推住老公在街上了,甚或買食物等。立即要回家。途中佢話去管理處投訴。

我:唔使喇,有啲人講都冇用,投訴只增加怨恨的心。

返到屋企樓下,今次呢位男保安勤快地替我哋開門,有問我哋開一度門夠唔夠過。我哋兩公婆傾開當朝停食水事宜,佢又即刻答我哋食水已恢復供應。

咁多個保安大部份都好幫忙。



2 則留言:

  1. 去復康店買枴杖是正確的事。

    自助繳費其實好易用,應該係你用唔慣。

    坐輪椅 call 的士最好搵「星群」。

    保安一舊飯可能佢只係識跟公司規矩(我屋苑都「寫」話保安不得為住戶開門),但有時「人道關懷」就唔係一紙條文可以寫哂。當然,幫你開門的保安一樣冒住俾「點解你幫呢兩公婆開門,但又唔幫我開」的刁民投訴的風險。

    回覆刪除
  2. 呢款柺杖:安全實淨,專人度啱高度。非常同意。
    有還原基本繳費方法,一定攪得掂。係呀,有時自己會忽略細節,所以唔好係唔係都D咗先😄
    是日早上預約嗰架,都貼有星群label,又有叠咭片。佢好返少少,尋日直頭話自己篤住柺杖行去跌打醫館添,畀我話佢,呢啲時候特別要小心唔好再整親。
    你提起我又記得嗰時做其中一份工係與業主立鴨法團相關的。好似係因保安理由唔會撳掣開畀人入嚟大堂。然而嗰個屋苑跟住就有住客鬧啲保安話住客攞住好多嘢都唔撳掣畀佢哋。
    我呢類性格的人,自己攪得掂都唔想人幫。但而家呢啲情況唔係一日半日,體力又有限,有人笑住咁幫手開定當然感激又窩心。

    回覆刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...