2024年2月29日星期四

借傷成毒


 呢張相係問准咗小石人先貼上公海的,始終呢啲係佢病情同私隱,得到佢首肯先做。

喺呢種黐黐黏黏煙雨淒迷嘅天氣,兩公婆都好似馬騮咁周身痕。😸😄

昨天佢去跌打醫館療腳患時,個醫師話皮膚敏感時係做唔到捽藥同敷藥的,更強調自己不會先搽一浸潤膚膏再敷藥(可能佢意思係有啲醫館會咁做,又收多一次診症錢卦)。解說有潤膚油劑之後再喺上面敷藥係冇用。又話條8字帶(固定帶)污糟要洗。

好快,老公就返嚟屋企陪我嘞。

尋日隻腳係滿是紅點嘅。

呢排大家都係病鬥病。

佢好嘢,咁嘅狀況佢都忍到唔搲痕。

今朝佢終於話好想抓。。。

咁由有經驗人仕即係小妹代勞。

因為呢個情況我喺90年試過,症狀差不多九成九相同。

當時我冇扭傷,只係發現右腳內側有一片約一吋嘅瘀色,唔痛的。跟住就發展到同佢現時一模一樣嘞。之後用拐杖撐扶返工,然後行唔到,腳痕咗幾個星期晚晚瞓唔著。睇嗰個西醫係我亞叔,佢係一個非常有名的大醫生。睇咗幾次,佢只擔心我咁樣請假法份工不保,亦坦言同我講,西醫只能開藥止痛、膏藥止痕同埋寫假紙,實質對病情係冇幫助嘅。病人嘅我更感受到啲藥既止唔到痛亦止唔到痕,而呢啲止痛藥嘅副作用係會令我胃痛。

對於一個求醫無門嘅人嗰種心情非常無助。

好彩,當時我做副院長有個下屬,佢係天德聖教嘅信眾,咁就點咗一條明路畀我,醫緣出現~曙光呀。

當時上環某唐樓一單位有位胡醫師。脾氣嘛,當然唔係人咁品。好少出聲,開口就係尖錐般鋒利。佢義診開方單刀直入,一間約百幾呎的住戶單位由好心人免費借出,該單位係經常坐滿20幾人輪候,即係大家都聽到各人嘅病情。而醫師太太(亞婆)就仍有摺火柴盒幫補生計。

胡醫師話我濕火下浸(可能食得牛肉同飲得汽水多),診症完畢佢會夾一張協德x藥材舖咭片畀我去執藥,可能當時我不自覺有些疑惑嘅表情,醫師話佢同呢間藥材舖係冇關係架,意指病人鍾意去邊度執藥都得架。

咁就近咪去。執咗嘅藥,我老豆過目後話係畀靚藥材。

都要睇咗好多次先漸趨好轉,眼見好多同醫師唔相合嘅人係會畀佢鬧嘅。之後上環冇咗,佢有一段時間喺粉嶺蓬瀛仙館義診,該館當時重為佢設立執藥藥房,執藥有冇收費我就唔記得嘞,去咗一兩次把平安脈之後醫師仙遊,人冇咗執藥部都冇嘞。

我可以清楚講畀小石人知,到皮膚患處收水表皮乾咗就慢慢會好。

搲痕嘅手勢,千祈唔好用指甲刮損皮膚,要用手指頭啲肉輕輕移動嚟捽,有時用吓鶴咀嚟啄。皮膚乾燥以潤膚膏嚟滋潤又可以按摩吓佢扭傷瘀傷嘅部位。成個過程第一,兩個都要坐得舒服,第二,要當佢隻腳係少林金剛腿呵住嚟治療。

我有難嘅時候佢常在我左右愛護幫忙,佢有需要嘅時候呢,就要細心照顧喇。


2 則留言:

  1. 止痕可以用強力無比膏,超有效

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝WW兄,呢個留言引發咗我查吓強力無比膏、無比滴同冬青膏各樣成份嘅功效和副作用。
      原來日本本土可購買的強力無比膏係有類固醇。
      我哋兩個人的患處都好大範圍好多度。

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...