2024年2月5日星期一

師父明醒


 寫呢篇前諗吓用乜嘢相,佢0.1秒時間就提我影過呢張。有時我會扮聲"食神"改"小石人"(即係嗰個學生妹嗰cut)

2月3日(結婚紀念日)

經過2月2日去咗3度診症,返到屋企翻熱雪櫃裡的食物一齊開餐。寫吓網誌。

紀念日當天瞓到自然醒。

第一餐果菜露。之後再煮完麵食咗午餐先去睇跌打。佢哋週日休息。

去到醫館門口,見到有個上咗年紀都幾健壯嘅白髮男人坐咗喺平時冇人會坐嘅小膠圓櫈上。每次去到會將輪椅搬上一級台階放喺圓櫈旁邊。

按職員安排,我扶咗小石人入咗醫館較闊落的方形空間,其中一間特別護理診症室旁。多數患者係喺方形空間療手或腳傷。

(後記:小石人猜測可能因為職員安排我哋坐喺診症室旁,白髮男以為會畀我哋睇先。)

我向個白髮男講咗一句有禮貌嘅廢話。

問該男人:"請問我放張輪椅喺呢度(佢隔離)會唔會阻到佢?"

其實成間醫館入口附近狹窄,如果要擺輪椅就只有嗰個位。

個男人話唔阻。

(我出門口搬緊部輪椅)

當時負責登記崗位的女士出嚟做調協,請個男人坐入醫館呈方形的空間位置。咁就trigger咗呢個男人表達佢心中的不滿。

原來佢同其他好似有兩三個成棚人坐在醫館梳化,陪一個估計大概十二至十三歲嘅女仔等緊診治。立時有兩個女(同來者)反而企喺擺輪椅個位(唔明點解佢哋會突然由梳化起身企去嗰度。)

白髮男向職員抱怨,佢哋第一次嚟,唔知醫館啲人點安排,入吓一個入吓一個,係咪睇熟人先。點解一路有人遲嚟先有得睇。

個女職員一方面請個男人坐入去,跟住解釋啲人一早登記咗,到差唔多時間先返到醫館接受診治。你哋畀佢擺低咗部輪椅先啦。我哋冇乜嘢熟唔熟人。(聲線肯定而溫柔,要學)

個男人又話:"我唔會坐入去,我出去。"

招牌師父聽見有擾攘聲,走出嚟問:"邊個頭先坐輪椅嚟嘅。"

小石人答咗師父,(佢話師父當時對佢笑笑口)。

跟住師父替個女仔(白髮男一齊嚟嗰個)在診症房治理時,個女仔覺痛嗌得好大聲。完成診治後師父出到嚟又講笑同個女仔講:"妳嚇親我其他病人。"

跟住到小石人同我入咗師父房等佢。

原來入面有好多格cctv mon住唔同位置。

師父處理完某啲嘢入嚟,幫小石人睇緊隻腳期間,就問佢係咪好夜瞓,面青青。聽到佢重早瞓過師父。咁再問佢腰骨有冇見唔舒服,有時腰骨有事會影響到。小石人支吾之際,佢老婆我就搶韁,覆述他有同我講跌落嚟時有嘢ang2到條腰,同埋呢兩日用手杖手腕有啲唔舒服。

師父就對小石人講:"佢又唔係護士長又唔識醫,一陣幫你睇埋條腰。"

檢查後發現佢條腰有啲歪咗,跟住幫佢腰同雙手腕治療。啪啪啪。

我覺~小石人畀佢整完腰後好似面色好咗冇咁青。又靚仔咗。

小石人就話鬆咗好多。

今次睇完跌打要推佢去銀行兼去兩度地方買晚餐。

一間電話落單隨後去攞。另一間粥舖親身去。

小石人平時都係處理晒呢啲。

好嘞,安頓咗佢喺第一間附近等我。我去到粥舖落咗單就等,突然醒起唔係喎,而家返去第一間攞完嘢,推住佢去粥舖再攞咪順路返屋企。

當我話轉頭嚟攞時,個淥粥的紋身女話:"就得咕lu喎。"

我應咗再重複返轉頭先攞。

最終推住老公喺粥舖門口經過攞食物時,個淥粥嘅女人雖然喺佢個位睇唔到我哋,但落單男就講比佢知我哋嘅情況。

當日推佢途中時,有同佢講,由🐎路到行人路上一級台階我係應付得到的。因為老公驚我辛苦想幫我,喺度屹吓屹吓,我更心急就未推到位已經意圖踩起張輪椅所以成日上到咁呢hea。

講咗之後佢明白咗就畀我慢慢整。

近兩日感覺推佢時"佢重咗",實情係經過連番數日的事情,好攰,越嚟越唔夠力。。。



4 則留言:

  1. 我坐過輪椅(雖然只得兩三日),亦推過坐輪椅的先父。竅門就係要識用力,同埋唔能夠心急。病人亦要配合,唔好逞強。

    建議你去醫院請教吓啲阿姐正確推輪椅,平地上落斜上落(一兩級)樓梯的方法。人哋一日推足八小時,唔同身形的病人都有,正正常常返得正一定有啲心得嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 記得魔兄網誌講過曾經要同時照顧父母~擁有驚人意志力及體力先做得到做得好呀。
      睇完你留言我立時上油管視頻取經。
      逞強~佢驚我辛苦所以自己用手用腳幫力攪到我更心急。

      刪除
  2. 希望小石人快d好返

    回覆刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...