2024年6月16日星期日

商·政


 點解我哋做買賣~收利息 賺差價 低買高賣 一般嚟講老豆係男人(同性婚姻又未必)

為賺錢

上巿公司,點解要顧及股民利益?股民係買賣,有冇為盤生意出過丁點嘅力。公司為盤數,佢使唔使理會水流柴嘅股民嘅感受呢?

精明公司老闆嘅觸覺同我哋比,天淵之別,我哋後知後覺 唔知唔覺 水浸眼眶都冇感覺。

佢哋趁重有價時已用盡所謂"優惠"方法促銷喇,目的就係將嗰啲火燙山竽畀老襯接手,點會唔追呀。

接手嘅人係要為自己的決定負責任。

咁樣亦對嗰啲有風險管理嘅人公平。教人2開4 4開8從中取利潤的人係好有問題,然而人哋講就信就做嘅人要承擔最大的風險同責任因為佢哋認為搏到就發達 快 靚 正,冇諗過搏唔到嘅後果。

當權者有幾多個真係為民而做?

確保權力 官位穩固才是真相,為鞏固勢力,咁多千年灌輸畀民眾的思想,係忠。但係有乜依郁話殺就殺 誅連九x九族。

可能要諗吓要忠於乜嘢。

冇錯,有國才有家,呢樣反而係最重點。

有上巿公司才有機會在各國不停印嗰啲紙嚟偷走我哋辛勞累積的購買力幸運才能取回一些屬於我哋的東西。


沒有留言:

發佈留言

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...