2024年6月5日星期三

Something exciting


 
呢排小石人經常轉唔同地點工作,攞住啲架生四圍走真係辛苦晒佢。

經過趕交所見有公司上巿就即時報料畀我知。

有時途經中區紅棉道,會好開心咁告訴我見到大批葵花鸚鵡,目測都成幾拾隻,佢哋個竇喺香港公園。

有次話幾隻嘢合力咬棵樹的樹枝。地下好多佢哋唔鵮,係鍾意咬。。。新鮮嘛,而且鸚鵡把嘴就係成日要磨,X(廣東話好生鬼,呢個發音我唔識拼-啲古老大宅門鉸或坐落舊木椅發出的聲)樹枝。

近期我有請老公於早上生機飲食打果菜露嗰陣留返啲唔要嘅羽衣甘藍莖等我畀亞FA~(口趙),緩解吓FA~嘅煙癮-掹頸毛。

早前喺租住屋影咗以下好治療的短片:


人禽合拍😁🐦

午夜夢迴,起身放晒啲美股反向eTf。之前贏嗰啲畀返佢,匯款班師回朝,低位撈返贏回大半。前兩日聽譚生話Dow倉位有大戶夾淡手影,
1 Nvdia拆細傳會入道指指數,增添道指活力。
2 美國總統大選年多數會頂住個巿,而亞特朗普又有機會勝出。
前兩日放完sdow真係升咗幾佰點冇被夾。
(只是聽佢倉位情況,佢多數都係升跌都講晒的😸😄)

夜半聽歌,原來羅拔唐尼唱歌都好好聽咕喎。


更厲害嘅係樂隊The Police的主音歌手咁多年後重係咁好聲。



⬆呢隻歌成日聽。

另一位當時非常紅把聲又雄厚的Rick Ashley


而家富成熟男人魅力,且又係咁多年後把聲都保持得好有水準。
















沒有留言:

發佈留言

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...