2024年6月25日星期二

梅子·咸檸檬


 家庭版梅子蒸蟹

週日,小石人友人大隻佬本來想約佢去微距攝,老公竟然唔去話留喺屋企休息。

週六那天,佢中午短訊告訴我有個同事工作期間有中暑跡象,好彩後來歇下冇事。我即刻讚佢,事關日前佢有帶腰間風扇返工,戶外烈日當空地工作,又用唔到室內的大風扇,所以備有掛腰間風扇、補水同耐唔耐到陰涼地方避暑好重要。

講返週日,日前睇網友魔兄同佢靚靚姐姐及家人海鮮晚膳網誌,見到味梅子蒸蟹,古氏就垂涎欲滴。講咗畀另一半知道後佢立刻行動,早上買早餐時去佢相熟魚檔留咗3隻紅蟹晏啲攞。

我預先搜尋下點樣整呢味令人望而生津的美食,最早出現在瀏覽名單的好自然係鼎爺的食譜又有youtube睇。

因為懶開砧板同刀,只用石製杵盅整爛啲蒜頭,老公滿意味餸,建議下次整多啲汁同再刴細啲蒜頭,我駁咗兩次咀話啲蒜頭大啲,食唔到就可夾開😄。呢味佢買佢洗,我調醬及蒸。全靠有youtube,發覺我用呢個方法學嘢比較上心易記。

週一,佢話想休多一日息~好呀。


人應該適時唔上班攤抖吓。

又話想食蒸烏頭,事關佢曾在一同事家食過舖滿麵豉醬的煮法。

因為前一晚食剩晒啲蟹蚶,雪凍咗成凍蟹,咁又係用自溝梅子汁,咁我建議是次清蒸烏頭好嗎?佢初先都係想用本來想的食法。

天意,我洗烏頭時發現隨袋有一舊東西。

送咸檸檬?

於是又係用同一方法整咸檸檬醬嚟蒸條烏頭,徇食者要求將蒜頭刴碎就成咗以下呢個模樣。。。


我影極都影得唔好,又要小石人出🐎。

凍食~特別鮮甜。

淥定個麵嚟撈食。


多謝魔兄。

魔兄好介紹:一、二、N人飯局


4 則留言:

  1. 回覆
    1. 兩款都係第一次試呢種食味,夏日醒胃妙品。

      刪除
  2. 哈哈,謝謝捧場。你參考個 youtube 值$168(加工費)XD

    回覆刪除
    回覆
    1. $168虛擬入賬,以前有收銀機聲,有聲有畫😁。
      半島級數,舊肉煮完resting唔夠,就有咁嘅情況,厨師失手。

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...