2024年8月6日星期二

跌巿·又是動腦筋時候

可愛乳鴿仔look~小石人影


真實一面~我影

佢有時對翼扯恒晒,好緊張呀。

我哋嘅三角關係。我錫亞FA~ 亞FA~見到我大大部份時間都友善開心 ,見到小石人就刮嘴放嘢入櫃同攞嘢就發出不滿聲音,之前有講過。其實有時亞FA~都會咁對我。
最近,費事聽佢呢啲聲音,圍封佢囉,唔想聽就要畀警示隻🐦喇。餵食尾段畀不滿聲音嘛,每次咪唔好餵咁多。

餵吓佢 陪吓 🐦 玩飛行,一見到呢個物體出現就有好嘢食又開心,漸漸地佢對飼者態度可能有好轉。
睇一篇獸醫的文章,掹毛唔係一個單一問題,有時因為皮膚 內臟有病 轉換環境同心理因素都可能有關架。可以數到好多原因。
亞FA~畀人遺棄過又畀人打過,惡死唔信任人類係好正路,動物原始自我保護機制。

佢哋兩個唔咬弦,我就要巧妙地做啲嘢嘞。

對小石人先生唔禮貌就圍封佢。有時餵食時就同佢講吓小石人先生對佢幾好。(老公要喺房聽到)

公道啲,以前因為救佢或某啲原因對亞FA~唔友善,都係佢一見小石人就咁嬲嘅主因,又唔怪得晒隻鳥。
總之最好就算我唔喺度,佢哋兩個都相處得好啲,亞FA~就有更大保障。

平衡 公道,家庭和睦又暢快就最好。

近期操作:
變咗短炒。
sdow SQQQ S標又係嗱嗱聲賣晒😊記憶中喺呢度記錄上次賣晒,後來又入返之後賣晒。

部份散戶似乎都習慣咗美股跌咗好快就升返,吼相約低位入心儀嘢。

上星期五賣咗月供中電,只留下碎股,預留多啲現金等跌巿,呢單交易有賺。

昨天再入200 388 。之前246.×入咗100,投石問路。睇吓富途用戶,多數都係埋怨同鬧。

7226又入咗啲
7200都入咗少少。

今日早巿見升就賣晒尋日買的lu。

再等。






 

2 則留言:

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...