2020年2月10日星期一

美妙的一天

佢話揸住嚟影有味道啲。

今日佢突然走入房請我跳咗part慢舞,真係估佢唔到變得咁浪漫,好開心呀。

小石人又主動提議我喺呢度分享吓佢花咗兩日安裝返妥當的氣浮臂。

儍豹主題曲我好鍾意聽架,呢條片係我個智能電話錄同收音。

^^
口罩消毒重用的謎思
今日我搵咗條片係一個女人做布口罩,我問如果我做咗佢會唔會用,佢答會。佢話見到藥房已將口罩價炒高咗好多,$520十個,約為N95嗰種,聲稱韓國製造。佢唔會俾錢啲人咁賺法。

傾開消毒口罩方法,諗到用UVled。連一次性口罩估計都行得通。查到有呢啲UV消毒產品但係已賣斷貨。

其實佢係識自己安裝UV燈的,咁我著佢自己買料整個消毒盒咪得囉。

今晚嗰間公司又話召集聽日返工了,呢個口罩使用處理方法係要解決。。。

^^

是日買賣操作:
買入
386 $4.2
778 $8.85
87001 ¥3.16

^^

東南亞風味的咖喱
料頭一落咗乾蔥香茅同檸檬葉就寧舍唔同。
1.香茅要拍吓佢,剪段。
2.乾蔥一半用油爆香,一半臨尾先落,一樣嘢就有兩種味道變化。
3.檸檬葉最多放兩片,多咗會好霸道同偏酸。
4.百搭配蔬菜、魚、雞、牛、豬、海鮮都得啦。

我哋鍾意配雞翼或肥牛。今次雞翼用啲咖喱醬醃過夜效果好好,入晒味。

做法一:
落油,依次序落料頭:薑乾蔥香茅檸檬葉蒜頭,煎雞翼(徹底解凍至室溫)兩面,加咖喱醬,炒香後加熱水蓋過肉類,加魚蛋。呢啲細隻雞翼煮約9分鐘(中途要翻),加乾蔥至收汁。

點解會冇薯仔?因為尋晚嗰餐煮肥牛時用咗。😄

做法二:
落油,煎切咗的薯仔(想快啲就切細啲),依次序落料頭。。做法同上,將薯仔煮腍。
肥牛我會用另外一煲熱水淥至九成熟夾起撈落啲咖喱汁度。原因是將肥油減少同控制到啲牛肉嫩滑度。

唔記得落椰漿喇。。。哈哈哈😆







23 則留言:

  1. 又入貨
    見你d餸咁正,恨死我d孤兒仔....

    回覆刪除
    回覆
    1. 一個人真係未必時時提起勁煮,我好耐以前曾有一年自己住,半斤菜心係最低消費,煮咗一半菜一次後餘下最終變咗枯葉😅
      匯賢吼咗好耐,人民幣閒置資金的泊岸處收息。。。希望息價拉勻有斬獲啦。

      刪除
  2. 好好味咁
    見到都流口水喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝理財師姐讚賞。自己泡製選料彈性大;份量預得好啲,呢排用完餐多數都有好舒服的感覺。

      刪除
  3. 有陣時驚喜太多就會疑心生暗鬼,所以宜家情侶關係真係難維持,要將尺寸拿捏得好,唔容易。

    回覆刪除
    回覆
    1. Anson兄,师姐系老夫老妻。:)

      刪除
    2. Anson兄講得好啱。磨合期找適當時機慢慢滲俾佢知乜嘢驚喜我受唔住。搵到個忠忠實實的伴侶係修嚟的福氣,可以少啲疑惑。佢好單純架,我諗佢因心情靚自發而為,冇諗過俾到我驚喜。
      自己都要經常學習提昇生活的樂趣。佢唔貪新鮮自己亦盡力"保鮮"。😊

      刪除
    3. Cherry個新名改得好有活力同詩意呀👍。
      我哋的確係年紀較長才相遇。一齊咗幾年架咋,以時間計係短。佢成日都話感覺識咗好耐,又話都係好似拍拖嗰時的一樣。哈哈哈😆

      刪除
    4. 谢谢师姐赞赏,我也是一时兴起见到博友都有网名,所以都凑个热闹哈哈。
      原来师姐和伴侣一齐左几年,真是难得遇到相知相爱的人,祝相亲相爱永远一起走下去!

      刪除
    5. 多謝妳的祝福。兩個人在有較成熟思想時在一起,免卻了很多浪費時間的幼稚又損關係行為。互相尊重同時珍惜對方。好時光短暫更要注重共聚質素。

      刪除
  4. 師姐原來係黑膠唱片迷呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只是推動一個黑膠迷整返響啲機而坐享其成😁✌

      刪除
  5. 仲記唔記得當年有一隻小鳥必必 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然記得。。
      呢支必必籤有乜嘢玄機。。求解。

      刪除
    2. 大仙顯靈
      必必………走得快好世界
      哈……………

      刪除
  6. 我都有386,不過係4.6買...佛系思維--唔理,等收息。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對我而言,佛唔佛系收息真係講唔埋。
      價升又收到息咁我哋雙贏😊

      刪除
    2. 87001,一般般啦, 而家受人民幣下跌同埋內地酒店業入住率大幅下降,會影響嚟緊嘅2020年盈利能力同派息,出咗業績之後有得賺都應該避一避。

      刪除
    3. 多謝Anson兄分析和建議。請問兄有冇人仔,如有,資金出路怎安排?

      刪除
    4. 極少量人仔,其實香港嘅人民幣資金出路實在係少嘅,不外乎都係嗰三兩種產品種類畀你選擇。
      近年人民幣貶值速度快左,人仔匯價我望住每年江蘇寧滬派番嚟啲息有幾多就知道,因為近年佢都加咗派息,但收返嚟派息條數都係同上年打個和。

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...