2023年4月26日星期三

快趣處理

上次搜索完水牙線資料後,好快就再搵吓邊度有目標貨品賣;同埋可以用消費券找數的商戶。

加之我買咗另外三樣配件,多一盒噴咀、可兼容使用的牙刷和舌刮。

尋晚4月25日黃昏送咗貨嚟,同小石人一齊玩開箱。

新x坑,當晚就义電兼實測。

睇咗多條視頻,較了解點樣在洗手盆操作唔會用到啲水射到周圍都係。

告誡,用舌刮時不要壓得太大力,我整損咗條脷,可能下次直情只是輕掂舌部(似乎要幾高超技巧)。

而且需要擺定塊布抹手上的水同部機身。

呢部機唔怕濕水係可以在洗澡時用的。

因為儲水得7安士,所以入水都比較頻密。之後小石人提我用水樽入定多啲pi水,就唔使像我頭一次用咁在厨房同厠所行出行入。🐷

我係先用牙線清潔咗一次。

用完水牙線之後,想睇吓有幾乾淨就再用多一次牙線,結果效果幾好。

之後清潔配件就發覺管道入面啲水好難乾,放完窗台位吹成晚入面都仍有水氣。。。
 

2 則留言:

  1. 喺王生度買的。
    同一件嘢有行貨有水貨,我揀咗原價$1199現特價$988。
    我買嗰時,買某些配件兩件就85折。
    可能因為部機已是特價所以冇折。
    評論有人話買咗之後兩星期就义唔到電。真係買嘢講好唔好彩。

    回覆刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...