2023年4月18日星期二

是日郊遊

 陰陰天,屋企停食水洗水缸。最好就係完上星期話出去行吓的約會。

佢呢排又係休息,可以把臂同遊。

瞓醒覺食完早點,"他他條條"。

出發前同隻🐦講定我哋今日會晏啲返,餵咗兩次豐富飽餐畀佢,乖乖哋睇住門口。

送車尾唔緊要,唔趕。

由中環港鐵站,十分鐘我行唔到去中環某個離島碼頭喎。

咁我提議去快餐店一個餐兩份食就啱啱好。

重有大把時間就去影吓佢前嗰排話放返去趕交所附近的型爆石雕。




影影吓相,又差唔多夠鐘。

哈。

究竟我哋去咗邊個估你唔島呢?




前幾次去開的茶餐廳冇開了,好彩決定英明,食啲嘢先搭船。


比起上次嚟游水,啲水乾淨咗好多好多。

跟住見到有條banner話有甜品食喎,試吓啦。




榛果咖啡 芒果糯米糍





聽濤鳥聲。

第一次同小石人去呢島,體力可由榕樹灣行去索罟灣,沿途影相嬉戲。近兩次到洪聖"耶"。。。休息一陣就折返。

不再。



4 則留言:

  1. 停水兩蚊去拍拖,認真識歎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 未兩蚊住呀淘兄。付足車費的。😊😄
      小石人細過我,佢重要一段時間後先有優惠呢。
      耐唔耐被拍攝,就知道唔可以再膨脹下去了。哈哈。
      如果你都飲啡,間小店值得一試的,啲糯米糍甜度幾啱清淡口味的,外皮軟糯,去開嗰個島同伴侶一齊去品嚐,重有其他蛋糕同甜品任君選擇。

      刪除
    2. 唔好意思, 睇返舊文先知我誤會咗妳地下年先有兩蚊. 南丫島有兩边我成日分唔到边边打邊邊, 只知一邊鬼多, 一邊華人多.

      刪除
    3. 榕樹灣呢,多啲嘢睇同食,去洪聖爺泳灘近啲。
      喜歡遠足的多數會行榕樹灣及索罟灣,由邊邊出發都得,因為中環分別有船去兩個地方。
      我哋亦曾經有由香港仔街渡搭去模達灣book Airbnb露營睇星河,模達灣重荒涼,淨係星期日先有個女人經營士多。

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...