2023年4月27日星期四

生🐷肉


 唔係砌。。。

今朝佢問我食乜早餐,我話想食好味既嘢,佢就知我心中的答案。

佢買外賣返到嚟,一食我覺得點解咁爽嘅,爽到有啲咬唔斷,吞咗一舊之後,再揭開隻灌湯餃,吓,成舊🐷肉都係生嘅,,,吓吓吓。

老公即時影低,相中有埋間茶樓的嘜頭嘅膠袋。唔係要投訴發爛,係作個記錄。

我拿拿聲拎去煮返滾同時摷間嘢個電話號碼出嚟。

個接待初先聽唔到我講嘅嘢,提高咗聲亮,佢好快就將電話駁去畀另一位姓周的經理。佢問我係咪whatapp嗰個(可能唔止一個人領嘢)。

佢問我想幾時補返,我話唔係要佢哋賠,儘速通知佢哋係唔想有人再遇到呢個情況。

佢有禮貌地答,佢哋做飲食的係應該確保客人滿意,佢會立刻去處理這問題。同埋佢堅持告訴我賠返件點心畀我哋,今日唔要住,下次取回的方法。

小插曲係佢問我電話冧把同稱呼時,我竟然噏咗唔係老公又唔係現時我嘅號碼。

<好彩唔係噏咗第二啲人的電話號碼唧,唔係就X街>

係講咗以前自己舊手機老冧。老公亦記得呢啲數字。又問我點解轉碼,咁我解釋一輪。

呢個位,自問做得好的地方係,一段親密關係未開始前向心儀對象交代清楚晒自己的過去,你情我願先繼續,我對佢冇秘密。

口腦不協調,最好嘅係平時表裡如一,involuntary的條件反射時,希望都係對得住另一半的言行。



8 則留言:

  1. 古姐, 想約妳搵晚飲酒, 有機會妳會噏出提款咭密碼.....

    利申: 我懂不煙不酒.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你問開就啱嘞,原來我好耐冇撳機提款了。
      已經唔多記得個密碼。
      😅
      你上次當我重係古兄時,你夠話想像同我一齊飲奶茶,未兌現喎。搏我唔記得。。。
      咪以為我冇睇第二啲網友行情,佢哋話你係AI,從來不露相。

      刪除
    2. 古姐,妳有露過嗎?呢啲blog就係元宇宙嘅先驅。我都希望有生之年copy一个自由一千萬 AI,我不在時仍繼續搵銀,造福地球。$_$

      刪除
    3. 呢個blogspot從來冇。寫咗太多私人嘢了。
      腦交流,現狀已經好好。
      你做得好啱的,保護自己私隱同身份。同埋你都唔係當呢度係樹窿,自由兄身心靈各方面都發展得咁好。

      刪除
  2. 古姐,知你間唔中會去睇展覽.我母校而家响尖沙咀藝術中心有個校友展,聽日有兩場talk,你睇下有無興趣泥睇下~

    觀塘官立中學藝術校友會謹訂於4月26日至4月30日假香港文化中心行政大樓4樓展覽廳,舉辦「四十筆畫•藝術傳承」
    觀塘官立中學師生校友40週年藝術展,誠邀各位校友蒞臨參觀。
    展覽時間:
    4月 26日(星期三)
    下午5:00一晚上8:00
    4月 27日(星期四)
    4月 28日(星期五)
    4 月29日(星期六)
    早上10:00一晚上8:00
    4月30日(星期日)
    早上10:00一下午2:00
    開幕典禮:
    4月 27日 (星期四)下午5:00
    主禮嘉賓:
    杜鄺蕙賢創校校長、葉麗紅校長、林康玉惠老師、魏華星先生、麥雅端女士
    專題讃座:
    4月29日(星期六)
    第一場:夢想與現實
    講者:
    Chocolate Rain (麥雅端,觀塘官立中學藝術校友會主席、著名插畫家)
    Stella So (蘇敏怡,觀塘官立中學校友、著名插畫家)
    時間:下午3:00-下午4:00
    第二場:藝術何價——藝術教育對社會的影響
    講者:
    陳蓓(觀塘官立中學校友、香港中文大學助理教授)
    林嵐(觀塘官立中學校友、香港藝術學院學術總監)
    時間:下午4:20-下午5:20

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 😄😊話口未完就露行藏了。。
      很值得去的展覽。
      師生間~有愛。
      多謝米兄給機會感受其中。

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...