2023年4月27日星期四

想做個有涵養的人殊不簡單




我尊重宇宙法則~對自己和別人都要公道
 

我記得你有說過想大家都開開心心。

現世代尤其呢幾年的共同經歷,大家都自覺與不自覺地身心俱疲,唔多想講嘢。

好不容易儲夠能量再發文做吓多年來的測試,又係有人覺得你晒命,做人,做一個謙謙君子真係唔簡單。

呢種有修養又成熟的人,要好豁達。我就做唔到喇。

我眼見唔係一次,而係無數咁多次。一開口便有人講啲酸言酸語,試問一個人可以承受幾多次衝激。

言論自由的理想國度,係平等地每人都有想過自己的言行會否帶給別人傷害嗎?有建設性嗎?耳朵同胸襟容得落經過思考的言詞而不是個人情緒發洩無意義的發音。

最近我同相識好耐嘅朋友見面,我經常提起小石人的優點,我哋大家相處得幾開心,又沐浴在超級暖男的庇蔭下。

"喺度晒"她說。

我恍然大悟,就是不應再在她面前提及夫婦溫蜜了。因為她直至登六後幾年現在仍未找到有緣合適的人或者是她好早已放棄了這方面的事而醉心於照顧家人同發展自己藝術興趣,這些方面都很有成績。

呢啲認識的友人,我知道去避忌。。。閉👄,不再在她面前暢所欲言,亦立了少見面之心。

網絡世界就是防不勝防,隨便拋一句冇成本的貶詞又唔使負責任,受者積積埋埋,唔想爭辯,心又慽慽然。

呢啲我用自己心思估啫,你大方又修為高可能唔計較。

又或者你發咗慈悲願心,所以更多考驗湧嚟。

最後一根稻草可以表面看來無關痛癢,然而足以做成好大的改變。


8 則留言:

  1. 其實人性, 妳我他也一樣. 對呢方面既認知有幾多, 可否以高維度去觀察自, 可以的話就係「好少事啫」, 什致冇乜特別. 這也是富人思維的一部份吧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我想像你捋住羊咩鬚施施然咁講:"都係老衲有遠慮所至。"
      😄
      前兩個留言你對我講"我重年青",係呀,重係血氣方剛,到某個位唔講個心好唔舒服。你睇好明顯我係自身內心投射喇。經常重係在Matrix一時紅色一時藍色丸之地兩邊來回游走。
      我在以言語好好地表達自己的想法。
      好啱,在高維度靜心觀察。若我哋唔以人一般既定時間 空間 事物 語言溝通的方式去試圖解讀萬物萬事,可能會有更深層的領會~我哋真係乜都唔知。
      向靈性高不可測的禪師敬禮。

      刪除
  2. 唔知點解佢仲可以生存到今時今日。
    師傅話佢對家族係災難
    反而女仔先出就係吉星。
    全家飛黃騰達

    佢走咁快做乜?走得快唔代表佢有好世界
    佢每過一日身心都係災難

    佢每日都只能夠寄生於自己一張上格床中
    佢每一個動作每一句說話稍有不慎 災難又會降臨

    佢就係咁樣過14年
    成就一身銅皮鐵骨

    佢到三十歲幾人仍然要用被包住個頭先至夠膽瞓得著
    佢15歲就係自己屋企嘅天台露宿
    佢啲朋友仔每晚買一包豬皮魚蛋畀佢
    佢沙田中央公園九龍公園西灣河公園通通都係屋企

    佢第一次俾人用刀追斬係佢老豆
    佢第一份工出糧就去大角咀租咗間板房

    佢生活一塌糊塗

    佢失業就去朋友仔屋企住 不過人哋家人反對所以只可以爬出廚房用皮帶綁自己喺水喉
    至少又可以度過平安嘅一晚雖
    然係13樓

    佢天賦異稟銅皮鐵骨 人哋落場睇戲賭錢佢就去學整冬瓜盅
    佢膽大包天整間海鮮酒家成個下午茶時間就佢一個人殺起

    佢21歲做到出品部門主管

    佢人頭豬腦畀最信任嘅人出賣
    佢唔再做廚房

    佢學做裝修學做水喉學做電燈學做防水工程學做泥水學做西餅麵包學做售貨員
    佢每樣嘢都冇做多個半年

    佢最後揀咗做嘅嘢直到現在
    亦都係半夢半醒之間
    ..........



    回覆刪除
    回覆
    1. 鄉下仔,我睇到呢個謎的身世,眼淚已從我眼角流出來。

      刪除
    2. 我用ai幫佢整理一吓:
      這是一個關於一個人經歷困境、奮鬥生存的故事。

      主角出生時,他的師傅告訴他的家人,他對家族而言是災難,而他的姊姊則是吉星。在接下來的幾年中,主角的家庭經濟狀況一直很困難,但他仍然堅持努力生存下來。

      在14年的苦難中,主角成就了一身銅皮鐵骨,但他的生活仍然非常艱苦。他每天都只能夠寄生於自己的床上,每一個動作和說話都可能引發更多的災難。他甚至需要用被包住頭才能睡覺,而在15歲時,他甚至露宿在自己的屋頂。他的朋友每晚都會給他一包豬皮魚蛋,他在沙田、中央公園、九龍公園和西灣河公園裡都有住所。

      主角的生活一直非常困苦。他的父親曾經追殺他,他的第一份工作薪金用來租了一間板房,他的失業生活也很困難。當他在朋友家住時,人家的家人不同意,他只能爬出廚房用皮帶綁在水喉上過夜,儘管這樣很危險,但這是他度過平安的一晚,然而這個廚房位於13樓。

      主角擁有天賦異稟的銅皮鐵骨,但他的生活仍然非常困苦。他曾經學習了很多不同的技能,包括整冬瓜盅、裝修、水喉、電燈、防水工程、泥水、西餅麵包和售貨員等,但他都沒有堅持做超過半年。最終,他選擇了自己現在從事的工作,但他仍然處於半夢半醒的狀態中。

      儘管主角的生活非常艱苦,但他仍然堅持生存下來,並努力學習,以改善自己的生活。他的故事告訴我們,即使我們遇到了困境,我們仍然可以堅持生存下來,並且不斷努力學習和改善自己。

      刪除
  3. 佢有兩句說話永遠都會記得

    曾經一間戲院門口
    散場嘅時候有人同佢講
    你唔好再嚟搵我啦
    我全家就快移民去英國
    對唔住

    曾經係一間屋企門口
    有人同佢講你唔好再返嚟啦
    每次家嘈屋閉
    你走啦
    但其實佢只不過係天台行咗落幾層樓

    你要走
    佢亦要走
    原來都係動詞


    回覆刪除
    回覆
    1. 你走啦
      你唔好再嚟搵我哋啦
      我哋對囝囝如珠如寶
      唔會信你呢啲神棍相士亂咁噏嘅

      神棍呃唔到佢哋呢家人
      之後一路過住災難性的不幸生活
      好不容易找到間鐵皮屋
      寄生在碌架床下格
      終日用被包住個頭瞓
      事關佢以往四處招搖撞騙
      累咗唔少迷信的家庭自我實現咗佢嘅"預言"
      佢惶恐地提心吊膽,驚災難降臨現眼報

      試過做唔同嘅散工,然而落場後就係去賭同享樂睇戲
      份份工都做唔長

      更因為出賣咗信任佢嘅人
      以至要鋌而走險用皮帶箍住樓宇喉管作飛天蠄蟧。

      爬到十三樓,有個少年開窗見到佢
      咦,乜你咁熟面口嘅
      哦,認得喇
      老豆經常畀你幅相我睇
      話好彩冇聽你呢個神棍胡扯作嘢
      而家我個仔不知幾乖同聰明孝順,一家和睦飛黃騰達
      更掛在口邊,呢啲人見一鑊斬一鑊
      "相士"雙眼通紅,喊咁口話自己好耐冇食嘢,求少年施捨啲豬皮魚蛋過佢食

      -落幕-

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...