2023年4月20日星期四

牙~更新2


以下情節涉恐怖成份,怕就唔好繼續睇。


 3月頭,一天有人按門鐘,其實真係唔多鍾意人撳個門鈴。我嗰次冇應門呀。

事後就知道係郵差送掛號。負返冇開門的責任咪第二日去郵局取件順便出街行吓。

趁防疫措施解封,的起心肝去埋附近牙醫度掛號。嘩,要等成一個月有多,4月19日先有得睇。

洗牙$600。補牙$600~$800

診所有喺應診前一日再致電客人提醒佢哋時間。小石人著我順便問吓可否用消費券:係收現金的。

睇牙當日早上,我問老公畀啲我哋相識但未見面前,佢每朝msg畀我的日出相,新讀者知道嗎,佢晨曦時瞓醒望出窗外就影到彩雲變化同旭日初升。

唔知幾時開始,我睇牙時多數會諗返啲開心時刻,從容接受治療過程。有次個醫生問我落唔落麻醉藥補牙,佢咁問到咪答唔落(打少一兩針)過程去到大半時開始頂唔順,個醫生話嗰時要繼續冇得停,咪頂落去。事後個上半折面似王晶的牙醫讚我好抵得痛。(心聲:都唔知你點解會問我落唔落麻醉藥!)

鏡頭轉返去應診日:

事前做好線牙漱口。

診症當日,有個亞伯問最快可以幾時睇,聽到最快都要5月17日就話痛死都未有得睇。

因為之前佢問當日幾號時我有答過佢嘴,亞伯就對住我講你哋後生就冇遇到牙痛。

心諗:"亞伯你雖然並不年輕,但你有所不知了。我以前在整牙方面受過幾多驚恐,又用咗幾多心機同錢去護理啲牙呢。

我幾歲時由大哥帶我去嗰啲遷徙區無牌黃綠牙醫度,脫隻乳齒佢都落大量麻醉藥,打完嗰幾支針成棚牙同個口都硬晒,跟住佢好用力咁用個鉗扯我隻牙出嚟。

第二次老豆帶我再去,我嚇到攬實老爸唔上嗰張椅,條黃綠話我咋嬌,上次都唔驚格。

咁剝牙法會死人架。

之後脫爆牙補牙箍牙,做牙模整牙膠都試過。

用牙線牙縫刷護理。

先有而家咁嘅陣容。"

點解要痛到頂唔順先睇,係邊個嘅逃避同選擇。(呢句唔出得街喇)

上一代沒有護齒常識又沒有機緣遇到去接收該資訊。

我都係1990年,睇紫微斗數,嗰個業餘相士話,牙齒不齊,遍地桃花,提我去箍牙。

又遇到個好牙醫介紹我用牙縫刷。

各有因緣。

等咗十分鐘,洗牙用咗約十幾分鐘。牙石梗係多,好多年冇睇牙醫又唔係成日咁神心做護齒。若果唔係兩隻臼齒中間個牙窿越嚟越大要檢查吓係咪蛀牙,重有排拖。。。。

多謝淘兄好介紹,呢樣好嘢嚟的,呢個下午做咗以下沖牙器資料搜集:

更新1


更新2



更新1

Waterpik沖牙器的利弊



15 則留言:

  1. 有冇試每晚用水牙線, 我覺得幾好用.

    回覆刪除
    回覆
    1. 已進行資料搜集,因為我一見你個留言就想買呢樣嘢了😊

      刪除
  2. 我淘过三个,兩個小米一個雜嘜。小米的一个用了一年壞了賣家叫我退畀佢整,但我在香港退不了又買了个新的。雜嘜那個幾十元放公司備用但比較差。

    回覆刪除
    回覆
    1. 的確不能代替牙線但總比沒用好,因為牙線真的比較難同要時間,很多人就此放棄把自己完全交給牙医。

      刪除
    2. 使用牙線,似乎細手人較易在口腔內運作。😁

      刪除
    3. 實測資料有用。
      睇完啲利弊,屬意買手攜式輕巧裝。

      刪除
  3. “牙齒不齊,遍地桃花,提我去箍牙。”
    呢句說話有些商榷?

    回覆刪除
  4. 也不清楚面相統計學上這句話是否屬實。查過是有提過吓。
    也可能是這位仁兄想"心儀對象"牙齒整齊吧。~哈哈哈😆
    從實際方面回望,箍咗牙對清潔口腔有莫大好處。
    人都是喜歡看整齊對稱的。之前有個外籍女人叫我E起棚牙畀佢睇,睇完滿意地說,妳合格。(幾咁霸氣)
    五官黃金對稱比例有湯告魯斯 柯德莉夏萍 妮歌潔曼。

    兄,小石人不時有向我問及你,我哋祝你各樣順心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 幫我向小石人 say 個 hi,暫時就不太順心,新生意準備中個多月但已經非常後悔,好好地做乜攞嚟賤呢😅

      刪除
    2. 收到。
      咁你用好的出發點來做盤幫到人的產品嘅生意,會吸引到更好的人和事回饋給兄的。🍀

      刪除
    3. 我同你的一樣想法,以為咁樣會有好的人和事,事實活了一把年紀,原來都係太天真,永遠人先係最難預測的事情。不過過去了就積極面對,始終洗濕咗過頭,點都要set返靚佢😅。

      刪除
  5. 冬天一定要用暖水,如果唔係比死更難受....

    回覆刪除
    回覆
    1. 牙痺實在難受。
      嘩,原來網友們都已用緊呢樣好工具。

      刪除
  6. 牙既嘢唔係講笑, 同身體健康一樣, 有起事上黎畀錢都補唔返, 仲要經歷可以好恐佈.... 妳仲年青, 更加要保護牙齒.

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日令我笑得好大聲的一句...."妳仲年青"😄
      多謝,心境上係好年青。
      你講嘅全部都好啱。
      是次去睇牙醫時見到個少婦帶住個幾歲嘅女同坐手推車的囝囝,少婦就係話牙痛到扯住上腦,話因為咁真係好想往生。。。

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...