2023年4月30日星期日

愉悅一天~由看展覽開始





很喜歡的作品有二,呢位在米兄母校剛畢業的同學,咁後生就看透一些物事。






初先我以為是兩個人的作品,原來是同一人不同時期的心境。

講座的嘉賓是兩位在這學校畢業的同學,在社會追藝術夢已有成就。

其中Chocolate Rain作者,麥雅端小姐,之前的舖頭,據小石人話,佢都有份參與該舖裝修工程,而負責工程的PM話呢位小姐就是香港鮮有畫出彩虹的藝術家。
另外一位講者 Stella So小姐其中一作品將藍屋內不同住戶/經營行業,以不同方式切面呈現建築物內家家戶戶的聯繫都是很有創意的想法。

臨離開展覽廳時,見到有些紀念品賣。原以為是毛巾的東西係一對襪,重要係買其他東西才可得到的贈品。

接待客人的學生很有禮貌又為我張羅怎樣才可以最低價錢買東西而得到該贈品。

咁我買條絲巾(唔係校友又買條人哋40週年的絲巾真係唔知想點),要以電子貨幣渠道處理。

我倆公婆都冇。

呢個時候:

一位友善的男子(工作人員),問我介唔介意佢幫我電子付款,我畀返現金佢。

當然唔介意啦。

呢位男子好斯文架,喺佢麻利地撳撳撳部手機過數時,佢問咗我兩個問題:

係咪校友呀?  不是。

咁你乜嘢途徑知道呢個展覽?

網友介紹。

佢輕聲說:"我咪米,古姐。"

😄😄😄😄😄

原來米兄都有作品展出,
我熱切地著他帶我去看看。

很可愛的,由佢兩口子特為女兒和兒子親自策劃繪畫印製的童話書~封面圖。

卡通人物都是充滿童真表情。色彩活潑跳躍。


佢哋嘅簽名冊~我咁樣簽,哈。


離開會場後,又見朱銘先生的另一作品,喺呢排人度影咗好多不同造型,玩咗一大餐。


踱咗好耐當晚食乜好。。。
傾咗好耐,映月樓啦,問完支客,她答咁歡迎5:30再嚟。

原來當時先至係4:30。係呀,兩個都烏sir sir。

咁去返原本我提議的海防道大牌檔,以前我返第一份工呢個區域舊回憶又湧出嚟。

麥兜情節,某牌檔最出名的東西都冇,個伙記伯伯又聽唔到誤會我哋:

        乾炒牛河。 。冇河粉
     咁淨菜遠牛肉。。都話冇河粉咯
唔係要河粉呀。。。佢去問完又答冇牛肉。

哈哈哈哈

小石人對伙記伯伯嘅態度好唔滿意。

一個字-走。

跟住去諾士佛臺(呢個女人乜都唔記得又話要去嗰度)

酒吧街又係唔啱。

金巴利道變晒成條街都係食韓國嘢商舖。

食腩河-佢話食呢啲河粉不如返屋企樓下食。

卒之搵到以吓呢啲嘢食:

                                嫩滑
                          多汁
                最好味~魚羹
         我覺得唔似牛肉味的牛肉



我答小石人:

唔問你係邊個都好啱的,點知古姐係咪拖住第二個叫小鋼炮的嚟睇展覽?

想到以上,未講我都笑到眼淚水標晒出嚟。

之後我冇飲酒精嘢,情緒都非常開懷高漲。

2023年4月29日,很美好的一天。













6 則留言:

  1. 古姐呢頭講完就露點了,仲要小綱炮都露埋 :D
    另外,古姐同小綱炮都勁擦得喎。

    客人:唔該乾炒牛河。
    侍應:講英文!
    客人:吓。I....want..
    侍應:要A餐定B餐?
    客人:哦,A啦。
    侍應:A餐假期冇。
    客人:咁。。。要B啦。
    侍應:B餐賣哂。
    客人:咁。。
    侍應:要C啦。
    客人:哦,咁C唔該,凍L水。C係咩嚟?
    侍應:C咪乾炒牛河囉,唔包飲品。
    客人:......

    回覆刪除
  2. 早晨,
    個餐啲嘢啱食嘛。小綱炮好餓呀,成日淨係食咗兩個麵包+個柑。
    食唔晒咪打包。唔會嘥。

    回覆刪除
  3. 好開心見到古姐你呀~
    小石人一睇個做形就知係龍友,唔駛問啦~ 不過我要顧住個前枱,無得傾多兩句,唔好意思呀!

    以下係我個仔本書的連結,有興趣可以click入去睇下呀~

    https://www.blurb.com/books/5368467

    回覆刪除
  4. 見你盡責又專注地在台前工作,賞心耀目。
    有耐性到好似教仔咁引導學弟,佢應該從米兄身上學唔少嘢。
    嘩,你對仔女就有福喇,幸福滿溢。
    謝分享。

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 羹羹羹
      濃度適中的佳作。
      呢排食外賣多,未儲夠能量整嘢食😅

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...