2023年8月2日星期三

食道收窄者救星~生機飲食

照顧者半夜兩點幾whatapps我,問我生機飲食事宜。即時回覆問咗照顧者會唔會切實執行幫患者進行生機飲食,佢話願意盡力試。

因為佢嘅whatapps嘈醒咗我老公。第二朝請假等賣優質攪拌機的綠野林午間12點開舖問有冇貨。結果該舖要預訂後7日才有貨。醒目的小石人記得旺角實惠見過。預時間問咗患者出院資訊。我哋去咗旺角買呢部機再送去。

兩公婆用盡近期消費券再加仟零蚊,立時買咗呢個優質攪拌機給被診斷食道癌的母親。

第二日小石人在家附近街市買蕉菠蘿沙律菜牛油果薑(羽衣甘藍佢哋有人買咗),再去教佢哋用同打果菜露畀佢哋試飲。個個都讚好飲軟綿順滑。攪拌機易清洗。It washes itself,沖洗後再放水入去開機就可清洗乾淨。

恩怨情仇,我去唔到原生家庭。

就由老公代勞。佢亞媽有事時我協助,現在我亞媽有事老公又協助返。

種下的因 收什麼果。

又有心理準備,用完一次就唔用。要明白生機飲食的理念,才有機會貫徹始終。加之生理上究竟能否再吃東西也會出現買咗之後擱置的情況。


舊文~奇難雜症適用


4 則留言:

  1. 謝謝分享。我老公有睇祥哥,對食生都有興趣,話對身體好好,但係,好難持之以恒,不過,依家我都經常整沙律,一大盤,慢慢食多啲生機食物。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳。我哋知道原理都要慢慢轉變。大家一齊好開始,持之以恆。
      近期試咗一道打腰果露同新鮮沙律菜同食,幾得架。
      又,我哋有一排都用冷壓椰子油做油拔,裝修期間及之後停咗,唔知妳而家重有冇繼續呢?

      刪除
    2. 我有持續油拔,不過唔係日日用,每星期有3-4日,感覺好好。

      刪除
    3. 非常好呀,我哋都再做返先得。

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...