2024年10月15日星期二

斷食記錄2


趁重有啲精神又寫吓先。


第二日

腰痛,老公在身邊確係唔同,有按摩服務呀,富途牛牛嘅頸枕就用得著,仆轉個人塊面都呼吸到。

搖機時只要像布偶公仔咁,搖完十分鐘佢幫我擺手另一角度,成個公主咁。

咁我當日有精神睇晒上回提及筆者女士嘅歷奇人生,香港藝術工作室同法國南部藝術車兩邊走。遇到許多許多人,以佢過來人經驗講吓點解港女愛洋腸,外籍人士又點解同醜女在一起。重有其他我哋一生人都冇經歷過的。

第三日

胃痛

有將尋日我睇的撮講畀小石人聽。


第四日

仍有胃氣痛。

今日停水。睇過通告都唔記得。

佢講完冇行動。

我即時留啲水洗手,洗手對我好重要。摸亞FA~前後都洗,打個乞嗤又洗。

日前佢有落附近叢林搵吓上年隻過境橙頭地鶇。我叫佢去吓。唔lu,原來佢已約咗人去將軍澳影嘢,多姿多彩。

到下午四點幾有人撳鐘,我冇應門。

到六點幾未有水。通知佢食咗嘢或買外賣回來。

佢返嚟知道原來人哋四點幾整完,撳鐘冇人就唔開返水。

小石人認為,閂咗人水,整好就自動要開返畀我哋。

過咗一陣,我請佢埋嚟。

我掃住佢背講:"你啱。佢亦錯唔晒,佢以防住戶開住冇水的水喉外出。係我唔應門,我唔啱。不過成四日冇食嘢,而且我平時都唔鐘意應門。😄

佢順返晒,人哋開返水有唔該人哋。👍

黃昏有精力都留嚟沖涼,之後,左頸肩扯住痛,呼吸有點困難。同佢講,似係瀕死預習。


 

沒有留言:

發佈留言

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...