2024年10月12日星期六

斷食記錄1·買銀債

驚慌鳥,又一佳作。昨天佢去青公影的。

10月11日

斷食第一天,清吓啲信件。

又發現自己需要妥善準時處理啲嘢。尚待改進。

身體冇異樣反應。

當朝先知原來係重陽假期(快活不知時日過),上網攪銀債。

老渣:

搵極搵唔到網上認購路徑,又係打電話問資訊的時候。

小姐答:如果佢有彈個banner出嚟就有,冇彈就要親身去銀行辦理。

碌骰仔feel,我個版面登入一、兩次都係冇。

由於是日假期,下星期一我已經斷食第四天,有冇咁嘅體力去辦呢?

選擇1:到時睇吓情況請老公陪我搭的士去處理。

選擇2:唔斷住,星期一攪埋先開始。(唔想揀,因蓄勢才發,斷咗就難再斷)

買唔到就算?

再登入南商:

話說最近佢哋轉咗成個版。我登入亦用唔到個密碼器,(其他功能時又要用喎)。可選一次性密碼登入。

對於60,要適應新嘢而家摸吓摸吓還可以。佢竟然冇咗不同戶口合共存款總數。係要自己計返外幣匯率折合港幣金額。(定係我未搵到?個路徑)

咁股票價位都係日日分分鐘浮動,佢又顯示得到(明解係大概數額)。

我亦搵唔到買銀債的方法。因為用呢個戶口買唔係首選,所以唔花時間問嘞。

富途:

撳咗一、兩次就問我係咪確認買,比原先想買的金額少咗,佢咁方便好用就幫襯佢。上次買錄債都係用佢。買咗坐艇接近3年,下年5月埋岸。

本來想預留多啲現金喺呢度買股,事關佢手續費平好多。但又唔想擺多過50萬太多。

銀債:安心辦妥一件事。播種3年收成。😁多多少少都叫做參與過。

結論:簡單方便易搵。做到生意的其中一竅門。世間九x九懶人。


同場加映,白🐎黑係粗口。純情勿拉下看喎。







細個時,身邊總有人會喺我哋面前講粗口。有時係老豆嘅潮洲粗、男友、亞哥。

所以我倆都知有呢個說法。

但係句嘢點解、同點解同白馬拉上關係,好多人係冇深究,人講佢又講。

上網查都係不得要領。多數只係話返呢句嘅意思,但點解會扯上隻白馬就冇講。

摷到一個堅得意嘅blog。呢位女士第一篇網誌就係話佢亞媽兒童故事係講咸濕故仔畀佢聽。佢6歲左右喺平房花園聽到佢母同母女友喺屋內傾偈又係粗口連篇兼聽咗會笑的咸咸濕濕對話。

最最最前衛,呢位女士筆者係以藝術為職業,原來佢同另外一個男士,喺Covid期間,冬天去過尖咀幻彩耀香江平台位置做過一次行為藝術。

男同女全裸體只戴住口罩。

相片貼埋喺網綕。

而白馬黑喺佢網誌都解釋得較清楚。

烏x瀡瀡(音sir)

我諗同隻馬冇關,只是讀音較順口。



 

沒有留言:

發佈留言

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...