2024年10月6日星期日

Keep shooting·日與夜


 近期睇D+釣魚王,其中有一集,參賽者們半夜三更都起身釣魚。

小石人話:吓日釣夜又釣。

我:咁有人夠日影夜又影。

<眼神。。。斜瞟住我>

⬆半夜星空圖,已經影咗幾個半夜。之前有一張佢話有好多星星,但係個拍法係新的畫面冚舊的,嗰晚小解完就發覺靚清境畀雲冚晒,嘥心機。貼出嚟呢幅都有啲飛行物。



幾招積,石顏色好美。



醒醒目目



笑樣



今次有叫埋個成日想輕生的舊同事(死咗老婆嗰個)去。

事前:我哋兩公婆傾談時,我有同佢講,自己冇耐性又唔想聽咁多消極負面的言論感受就幫唔到佢,咪到時之後攪到自家心情都沉埋落去。

最後老公都願意一齊同佢食午餐(呢個人一定唔去藍店的),再去目的地影-將軍澳。

據老公回家講,呢位仁兄話自己以前掛住工作冇同個女溝通。又話供個女去外國留學讀咁多書揾咁少錢(嫌)。(老公頓時覺得自己對住座石山)

曾經講影貓仔,呢位老哥諗住唔帶腳架的。(我唔識都知道有啲環境唔用腳架同快門線係影唔到架啦)

成日換機係賴部機影得唔好。以前講過佢影完唔執相的,話要原汁原味!咪覺得自己影得唔好,不如人。

上次去影🐱仔時,咪話有幾個影友坐隔離枱(其實兩張枱差唔多係黐埋),有個白髮斑斑的Sunny,已用一牌子機影咗一幅有彩燈bokeh嘅貓仔。之後嗰晚又試第二個牌子機影,唔識又會問我老公啲操作方法。攝後又因為自己唔識就搵朋友幫忙執相。我即時讚賞佢好叻。

點解我知佢叫Sunny?

當時佢自豪地畀張褐魚鷹相我睇,重好多人點讚。又見到佢畀嗰張相老公睇。

玩遊戲都要知道多啲資訊先得架。玩熟有成功感就自然更有興趣。

同場加影笑到我甩轆的小石人往事,我問准佢先寫的。

話說佢同死👻老友亞虎(真係死咗的),之前喺舊公司一單工程,總之佢哋的賽制有啲情況吓係下午可以去食嘢。

兩個老友鬼鬼孖住去中上環一間大牌檔糖水舖食甜品。見到有個亞洲人影個牌檔風貌,個老闆娘揸住個拂糖水殼揚揚吓喺度鬧:

"影影影,影你x母"

個亞洲人好驚,走咗。

跟住有個洋人又影老闆娘間舖,蝦,老闆娘又唔鬧佢喎。

咁鬼🐎的小石人就同老友🐯講:

"同個鬼佬解說shoot shoot shoot shooting your mother"

老公複述我聽時,笑到我肚都攣埋。

大佬呀,你知唔知乜嘢係

Shooting人哋個mother呀




沒有留言:

發佈留言

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...