2024年10月25日星期五

斷食記錄6~已復食


 小石人曾告訴一舊同事PK有關我不時進行斷食,

他:"其實食嘢好開心架。"

👻唔知男人有鬚。

個個都想餐餐美食,

有啲人慈悲;

有啲人想身體更健康;

有啲人年紀越大根本食唔落咁多。

今次斷咗十日,在上一篇帖文當日已復食。

今次比上次做得好,

這幾天有頭痛頭暈反胃胃氣身上紅疹漫延,昨晚更是痕癢難耐。

完全做唔到操勞嘢,沖完涼氣喘如牛,呼吸困難。

今天有橙色(似金屬質)便,就是這次斷食的其中一個成果,排出可能粘附著腸內壁多年的廢物。

四日半都是飲丈夫為我預備的不同果汁。

蔗汁(買)

西瓜汁

蕃茄汁

橙汁

椰青水

鮮榨,呢兩日佢整定畀我先出去影嘢。

今日碌咗條youtube片,係西藏生死書以廣東話讀畀聽眾聽,啱晒我。


沒有留言:

發佈留言

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...