2024年10月16日星期三

斷食記錄3

今朝雲景好靚。

呢兩日清風送爽,舒服極了。

第五天

佢買咗青檸整咗三次青檸水畀我飲。

講起又奇怪,反而呢兩日精神過前兩日。

橫豎無聊,睇吓富途啲牛友講嘢貼嘢。

巴巴:原來有人係成四球幾買落一隻股票度的。短炒,十幾萬至幾拾萬上落閒閒哋,又有獲利清倉過球幾,之後當然又係再買返。

唔太記得身體有乜反應。


淨係記得幾開心。


第六日

午夜起來下體流濁。

有胃氣少少胃痛。

久違~有便😁(舒服)。由斷食開始排的液是鮮橙色,有次鮮黃色有泡。


日間望吓雲。

佢又不同時間按要求沖青檸水畀我。

亞FA係唔com撈嘅雀仔,呢排我少餵佢,都唔識對小石人先生友善啲。(佢真、唔虛偽)

今日我出去同佢溫馨時刻,放條毛巾鋪喺我大脾,坐喺防潮櫃方木上,佢就會便一便先行嚟我度。有時會任我摸,有時就越咬越大力。(佢lur飯應咁過嚟,之前梗係過嚟就有嘢食啦。)

今朝我手放喺佢小腿,叻叻妹用喙輕輕叼住我手指搬開,再行去彎彎(樹枝)刮嘴。之後又行返過嚟上大脾。不過都未平伏到忟憎心情,作勢啄我。

我:"落去。"

無謂大家都危險。

晚上小石人想餵佢,佢似強盜般穿過被袋簾由高櫈跳落木板突過雀頭出嚟猛力啄塊木板。

小石人攞住腰果畀佢睇到:"咁你食唔食丫?"

佢速步catwalk去彎彎再向前爬去搖搖(樹枝),欣悅可愛地叫食。

😄😊

舊照


頭先又睇吓富途商湯,有個人會成日出圖然後自己加條股價飛天的線。一日出幾次。有其他牛友叫佢唔好再畫喇,次次畫親都係跌。

成個下晝狂睇Hoy煮題cook,美食多籮籮。

今日又係好開心。


 

沒有留言:

發佈留言

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...