2024年10月9日星期三

跌2仟x當日·many圖


 當很多人都磨拳擦掌,10月8日睇吓港股市食粥食飯之際。

古氏同老公清早起來,預備是日早午餐,出發去蒲台。

唔知喺邊度我查到船期係10:30,但我覺得攪咁大爛餐,預早啲出門口,早到好過送船尾。

平時多人返工,兩蚊60係咪阻住地球轉呢?小石人幾次羡慕地說老婆的入場費交通費超抵。今次我答:"現時你比我多兩年青春😄。"

況且我以前曾經都有交唔少稅架。

耐唔耐先早上出去一次,多數係非繁時間出洞,對得住社會大眾。有權冇用盡。

搵路,因為我依稀記得我哋之前去黃竹坑港鐵站之後搵咗好耐,有次甚至步行過去香港仔碼頭之後先知有車可以搭去。我話:"順利搵到車站先啦。"小石人瞟。我告知:"雖然我言語對你唔友善,唔好整慣晒斜視我。"小石人好快就搵到,事關佢去香港仔水塘影嘢時有搭過一兩次。讚呀。

便利增值要排長龍。(即係要時間)

有個熱心小巴乘客聽到小石人請司機如駛到香港仔海濱站叫我哋落車,該熱心者就話畀我哋知"呢個站"落。佢冇錯。不過下一站落我哋慳返好多腳程。有時人哋咁好人就順吓佢意,反正有時間。

小石人拖住我急步行去碼頭,途中我話,唔係趕,你行得咁快我好辛苦。(其實我行到蟻咁慢的。)佢想早啲了解完情況,"趕住"夠時間去食嚐食個早餐!

去到碼頭,,,,

原來架船開10點呀```

票務員話3點30回程,上唔到嗰班就要流落荒島。週四先再有船。


好彩查錯嘢嘅人有被保佑,倒乜咁早就出發。


船程途中~

佢享用雙溫泉蛋同提子做早餐。

我起床已胃痛,所以唔食住。



呢間天后廟兩次嚟都冇拜訪,呢次呢度一期一郊遊,應該都冇緣再見。




我哋整嘢野餐原因係,大隻佬(小石人影友)話,蒲台淨係假期先有士多開。即平日在島上冇嘢食。

現時兩間士多開放時間係跟船期:週二、四及假日。


喺個亭度開餐。



佢發現有紅隼。

呢鏡當日🐦攝人之中,應該淨係小石人影到,因為呢度地勢較高,少人途經。









回程:昨日來回咗咁多級樓梯(抹汗中)

去到士多買咗啲昆布紫菜。有人買咗3大紅膠袋份量的紫菜話派畀同事。

有人就買3-4瓶士多自製飲品。

到下午遊人都集結在士多待回程船。


有咁多時間,佢又去獵🐦。

我就睇吓個股市,因為好攰又冇其他細藝。

嘩,跌咗咁多,前兩日入的7500有賺喎。








沒有留言:

發佈留言

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...