2013年6月12日星期三

九唔搭八

有一日狂煲黃子華楝篤笑,其中佢有提到已經係第四次中『冧把降』,聰明的股友讀者怕且都唔駛我多解說何謂冧把降....

吓,唔知....冇奶油喎,大部份曾買股票的人都中過故喎﹗

乜都唔駛知唔駛理,淨係聽人講個冧把買嗰隻股票,黃子華話今次叻咗,有問多一句如果個市塌隻嘢點先,

介紹人話都冇事買得過,黃稱自己今次又輸咗一半身家。<筆者按希望佢今次只係嘩眾取寵攪吓笑﹗>

好深刻印象,97嗰次塌市佢真係由心而發,尤如淌住血地訴說,反省點解會用畢生積蓄去買自己乜都唔知的東西﹗

對某些人來講,歷史確實不斷地重複。

~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~

記得上次個市升到勘勘聲,有人問我點解唔買股票走去買磚咁麻煩,我冇答佢,唔係我吝嗇而係我知道同佢講都冇用,所以無謂潑人冷水。

一個唔知自己接緊火棒,又因為轉一轉手就贏到錢去旅行花費,炫耀自己有幾叻的人,會聽得入耳咩﹗

結果?嗰位仁兄而家成日都收到好多不同公司寄去的公司年報,又放咗好多隻紙船去大海,等緊啲船自己漂番嚟上岸。

前嗰排我喺市況低迷時談買股,佢冇再答一句嘴。

並非要批評別人,而係身邊有多如天上繁星的例子警惕住自己。

~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~   ~~~~~~~~~~    ~~~~~~~~~~

又話說,有個在中資公司工作的人講佢啲內地嚟香港工作的同事買咗金條係會諗到用郵寄方式寄回內地,係,你哋冇睇錯,係『金條』﹗聽官當然睜目耳側,佢哋一係蠢、一係唔志在。

但當今日睇完個電視節目,得悉原來舉世知名價值連城的藍鑽『希望之星』曾經都試過俾當時的物主寄去美國捐出嚟做研究時,頓然明白一點,無論物件有幾珍貴,當物主已經視之為身外物而且與佢再無任何瓜葛,在其他人眼中再有價值的東西對原本的物主來說同一幀明信片冇乜分別,運送途中俾人偷咗又如何﹗

沒有留言:

發佈留言

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...